, Aarhus Universitet, Danmark
-
Tidsskriftet Læring og Medier (LOM) Årg. 16 Nr. 28 (2023): Teknologiforståelser i uddannelsessystemet - LOM28: Teknologiforståelser i uddannelsessystemet
Sprogteknologier i fremmedsprogsundervisningen: indkredsning af en sprogfaglig teknologiforståelse
Resumé PDF -
Tidsskriftet Læring og Medier (LOM) Årg. 15 Nr. 25 (2022): Digitaliseringens dilemmaer - Artikler inden for tema
Et Bourdieusk perspektiv på dilemmaer i kølevandet af skoleledernes implementering af en læringsplatform
Resumé PDF -
Tidsskriftet Læring og Medier (LOM) Årg. 17 Nr. 29 (2024): Motivation, agens og teknologi - LOM29: Motivation, agens og teknologi
Dental and medical students’ self-directed learning and motivation
Resumé PDF (English) -
Tidsskriftet Læring og Medier (LOM) Årg. 17 Nr. 29 (2024): Motivation, agens og teknologi - Artikler uden for tema
Fjernundervisningsrutiner på Maskinmesterskolen
Resumé PDF -
Tidsskriftet Læring og Medier (LOM) Årg. 13 Nr. 23 (2020): Studerendes digitale læringsstrategier - Artikler inden for tema
Det digitale instinkt
Resumé pdf -
Tidsskriftet Læring og Medier (LOM) Årg. 4 Nr. 7/8 (2011): Evaluering og eksamen i en digital verden / Assessment and exams in a digital world - Artikler inden for tema
Overgang til digital aflevering og bedømmelse af skriftlige prøver ved Aarhus Universitet og Ingeniørhøjskolen i Århus
Resumé PDF Overgang til digital aflevering og bedømmelse af skriftlige prøver ved Aarhus Universitet og Ingeniørhøjskolen i Århus Ikke-navngivet -
Tidsskriftet Læring og Medier (LOM) Årg. 11 Nr. 18 (2018): Systemer, portaler og platforme mellem styring og frihed - Artikler uden for tema
Undervisning og digitale medier - Distraktion, koncentration og engagement
Resumé PDF -
Tidsskriftet Læring og Medier (LOM) Årg. 3 Nr. 5 (2010): Læring i videnssamfundet. Om vidensformidling, videnskonstruktion og vidensdeling - Redaktionelt
Læring i videnssamfundet - Om vidensformidling, videnskonstruktion og vidensdeling
Resumé PDF -
Tidsskriftet Læring og Medier (LOM) Årg. 3 Nr. 5 (2010): Læring i videnssamfundet. Om vidensformidling, videnskonstruktion og vidensdeling - Redaktionelt
Bo Fibiger - Nekrolog
Resumé PDF -
Tidsskriftet Læring og Medier (LOM) Årg. 5 Nr. 9 (2012): Spil i undervisningen/ELYK-projektet - Redaktionelt
Tema 2: ELYK-projektet - e-læring, yderområder og klyngedannelse
Resumé PDF -
Tidsskriftet Læring og Medier (LOM) Årg. 2 Nr. 3 (2009): Læringspotentialet i virtuelle verdener - Redaktionelt
Læringspotentialet i virtuelle verdener
Resumé PDF -
Tidsskriftet Læring og Medier (LOM) Årg. 3 Nr. 5 (2010): Læring i videnssamfundet. Om vidensformidling, videnskonstruktion og vidensdeling - Artikler inden for tema
Kan mobiltelefonen skabe refleksion i undervisningen? Medialisering som refleksivt redskab
Resumé PDF -
Tidsskriftet Læring og Medier (LOM) Årg. 3 Nr. 5 (2010): Læring i videnssamfundet. Om vidensformidling, videnskonstruktion og vidensdeling - Artikler inden for tema
Det eksperimenterende fællesskab - Børn og voksnes leg med medier og teknologi
Resumé PDF -
Tidsskriftet Læring og Medier (LOM) Årg. 3 Nr. 5 (2010): Læring i videnssamfundet. Om vidensformidling, videnskonstruktion og vidensdeling - Artikler inden for tema
Internettet som personaliseret og socialt medie
Resumé PDF -
Tidsskriftet Læring og Medier (LOM) Årg. 4 Nr. 7/8 (2011): Evaluering og eksamen i en digital verden / Assessment and exams in a digital world - Interview
5 hurtige spørgsmål til ministeren
Resumé PDF -
Tidsskriftet Læring og Medier (LOM) Årg. 4 Nr. 7/8 (2011): Evaluering og eksamen i en digital verden / Assessment and exams in a digital world - Redaktionelt
Digitalisering af universitetets prøveformer
Resumé PDF -
Tidsskriftet Læring og Medier (LOM) Årg. 16 Nr. 28 (2023): Teknologiforståelser i uddannelsessystemet - LOM28: Teknologiforståelser i uddannelsessystemet
Hybrid teknologiforståelse
Resumé PDF -
Tidsskriftet Læring og Medier (LOM) Årg. 11 Nr. 19 (2018): Teknologiforståelse, digital dannelse og computational thinking - Artikler inden for tema
Data literacy som en sammensat kompetence
Resumé Pdf -
Tidsskriftet Læring og Medier (LOM) Årg. 8 Nr. 13 (2015): Kvalitet i IKT-støttede læringsmiljøer & learning analytics - Artikler inden for tema
Online supervision at the university - A comparative study of supervision on student assignments face-to-face and online
Resumé PDF -
Tidsskriftet Læring og Medier (LOM) Årg. 3 Nr. 4 (2010): Perspektiver på e-læring - Artikler inden for tema
Underviserens metodefrihed
Resumé PDF -
Tidsskriftet Læring og Medier (LOM) Årg. 9 Nr. 16 (2016): Learning design i praksis – cases og erfaringer fra online- og blended learning - Artikler inden for tema
Innovativ formidling af førsteårsstuderende som et design-based research-forløb
Resumé PDF -
Tidsskriftet Læring og Medier (LOM) Årg. 3 Nr. 5 (2010): Læring i videnssamfundet. Om vidensformidling, videnskonstruktion og vidensdeling - Artikler inden for tema
Den digitaliserede Kulturarv - En læringsressource med stort potentiale!
Resumé PDF -
Tidsskriftet Læring og Medier (LOM) Årg. 7 Nr. 12 (2014): Digitalisering af færdighedstræning og laboratorieøvelser - Artikler inden for tema
Workshops med patient videocases
Resumé PDF Figur 3 Figur tekster Engelsk abstract Forfatter oplysninger Figur 1 Figur 2 -
Tidsskriftet Læring og Medier (LOM) Årg. 2 Nr. 2 (2009): Implementering af lyd, video og interaktive medier i undervisningen - Artikler inden for tema
Studerende og underviseres brug af digitale medier - En kvantitativ undersøgelse af Aarhus Universitets studerende og underviseres brug af digitale medier og internettet anno 2008
Resumé PDF -
Tidsskriftet Læring og Medier (LOM) Årg. 12 Nr. 21 (2019): Jubilæumsnummer - 10 år med Læring og Medier i Danmark - Artikler inden for tema
Usynlige studerende i åbne online forløb
Resumé PDF -
Tidsskriftet Læring og Medier (LOM) Årg. 2 Nr. 3 (2009): Læringspotentialet i virtuelle verdener - Artikler inden for tema
Rundvisning og interview i Second Life (podcasts)
Resumé PDF -
Tidsskriftet Læring og Medier (LOM) Årg. 9 Nr. 16 (2016): Learning design i praksis – cases og erfaringer fra online- og blended learning - Artikler inden for tema
Critical reflection and dialogical learning design: moving MOOCs beyond unidirectional transmission of content
Resumé PDF (English) -
Tidsskriftet Læring og Medier (LOM) Årg. 2 Nr. 2 (2009): Implementering af lyd, video og interaktive medier i undervisningen - Redaktionelt
Implementering af lyd, video og interaktive medier i undervisningen
Resumé PDF -
Tidsskriftet Læring og Medier (LOM) Årg. 9 Nr. 16 (2016): Learning design i praksis – cases og erfaringer fra online- og blended learning - Artikler inden for tema
Designtænkning som didaktisk metode: Læringsdesign for teknologisk forestillingskraft og handlekraft
Resumé PDF -
Tidsskriftet Læring og Medier (LOM) Årg. 10 Nr. 17 (2017): Portfolio, refleksion og feedback - Artikler inden for tema
Portfolioen som undervisning og evalueringsmedium
Resumé PDF -
Tidsskriftet Læring og Medier (LOM) Årg. 14 Nr. 24 (2021): Undervisning, læring og teknologi under Corona-pandemien - Artikler inden for tema
Blended Learning – frem mod en ny normal på ungdomsuddannelserne
Resumé PDF