Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste nummer
Arkiv
Call for papers
Open Call for Papers: DUT 38
Forfattervejledning
Artikeltyper
Kriterier for artikler
Vejledning til indsendelse
Forbered din indsendelse
Redaktion og kontakt
Redaktionen
Kontakt
Om DUT
DUN-net.dk
Søg
Ny bruger?
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 11 Nr. 21 (2016): Universitetspædagogikum og udvikling af undervisning - deltagerprojekter og undervisningsperspektiver
Årg. 11 Nr. 21 (2016): Universitetspædagogikum og udvikling af undervisning - deltagerprojekter og undervisningsperspektiver
Publiceret:
2016-10-03
Fuldt nummer
Fuldt nummer
1-244
PDF
Leder
Leder DUT 21
Jens Tofteskov
4-8
PDF
Videnskabelig artikel
Stillingsstrukturens betydning for samspillet mellem forskning og undervisning
Frederik Voetmann Christiansen
31-43
PDF
Samhørighed, interaktion og vidensdeling blandt studerende - erfaringer fra et IKT-pædagogisk udviklingsprojekt
Jacob Davidsen, Thomas Ryberg
57-71
PDF
Læringsmål i masteruddannelser – et underviserperspektiv på teori-praksis relationen
Annie Aarup Jensen, Anja Overgaard Thomassen
97-109
PDF
Gruppebaserede øvelser: en empirisk analyse af muligheder og udfordringer
Morten Kyed, Louise Møller Pedersen
122-134
PDF
Teaching outside the comfort zone: An overstated problem?
Laura Vang Rasmussen
198-205
PDF
Kan relationel fagkoordinering styrke de studerendes præstationer?
Janne Skakon
219-229
PDF
Faglig artikel
Styrket feedback gennem studerendes selvevaluering
Lars Bo Andersen
9-20
PDF
Stilladsering i praksis - mellem ramme og læringsfællesskab
Anne Klara Bom, Rie Troelsen
21-30
PDF
Dokumentation af undervisningskompetencer - om brugen af portfolio i og uden for adjunktuddannelserne
Frederik Voetmann Christiansen, Rie Troelsen
44-56
PDF
A Student Panel Discussion to Practice Argumentation Skills
Miriam Gensowski
72-83
PDF
Analytisk musiklytning og udvikling af universitetsstuderendes kompetencer inden for kvalitativ forskning
Julie Borup Jensen
84-96
PDF
”Hvad angår det mig som jurist?” - refleksion over jurastuderendes møde med nye fagligheder
Louise Victoria Johansen
110-121
PDF
Formativ feedback styrker skriftlighed hos studerende fra It og Sundhed
Katja Årosin Laursen, Lars Kayser, Mads Kamper-Jørgensen
147-157
PDF
Adjunktpædagogikum med en international dimension
Karen M. Lauridsen, Stacey M. Cozart, Ole Lauridsen, Annika Bücherts Lindberg
135-146
PDF
Introduktion til diskussionsforum som læringsplatform
Rasmus Bysted Møller
158-165
PDF
Det sundhedsprofessionelle kommunikationshjul – udviklingen af et narrativt digitalt læringsobjekt
Jane Ege Møller, Gintas Pociunas, Mads Ronald Dahl
166-176
PDF
Klyngevejledning af specialestuderende
Janni Niclasen
177-186
PDF
Hvordan små ændringer i et laboratorieforløb kan øge både de studerendes og underviserens motivation
Jane Kongstad Nielsen
187-197
PDF
Medansvar og fagligt engagement gennem digitale skriveøvelser
Henriette Roued-Cunliffe, Volkmar Engerer
206-218
PDF
Situationspraktik – mellem universitet og praksis
Bo Skøtt, Rie Troelsen
230-239
PDF
Anmeldelser
Læringsorienterede kursusdesign
Julie Borup Jensen
240-241
PDF
Eksamen er kultur
Rie Troelsen
242-243
PDF
Kolofon
Kolofon
244
PDF
Nyeste nummer
Indsend
Indsend
Udviklet af
Open Journal Systems
Sprog
Dansk
English