Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Latest issue
Archive
Call for papers
Open Call for Papers: DUT 39
Author’s guide
Types of articles
Criteria for articles
Guidance for submission
Preparing your submission
Editorial Team and Contact
Editorial Team
Contact
About DUT
DUN-net.dk
Search
Ny bruger?
Log på
Home
/
Archives
/
Vol. 11 No. 21 (2016): Universitetspædagogikum og udvikling af undervisning - deltagerprojekter og undervisningsperspektiver
Vol. 11 No. 21 (2016): Universitetspædagogikum og udvikling af undervisning - deltagerprojekter og undervisningsperspektiver
Published:
2016-10-03
Full number
Fuldt nummer
1-244
PDF (Dansk)
Manager
Leder DUT 21
Jens Tofteskov
4-8
PDF (Dansk)
Scientific article
Stillingsstrukturens betydning for samspillet mellem forskning og undervisning
Frederik Voetmann Christiansen
31-43
PDF (Dansk)
Samhørighed, interaktion og vidensdeling blandt studerende - erfaringer fra et IKT-pædagogisk udviklingsprojekt
Jacob Davidsen, Thomas Ryberg
57-71
PDF (Dansk)
Læringsmål i masteruddannelser – et underviserperspektiv på teori-praksis relationen
Annie Aarup Jensen, Anja Overgaard Thomassen
97-109
PDF (Dansk)
Gruppebaserede øvelser: en empirisk analyse af muligheder og udfordringer
Morten Kyed, Louise Møller Pedersen
122-134
PDF (Dansk)
Teaching outside the comfort zone: An overstated problem?
Laura Vang Rasmussen
198-205
PDF (Dansk)
Kan relationel fagkoordinering styrke de studerendes præstationer?
Janne Skakon
219-229
PDF (Dansk)
Specialised article
Styrket feedback gennem studerendes selvevaluering
Lars Bo Andersen
9-20
PDF (Dansk)
Stilladsering i praksis - mellem ramme og læringsfællesskab
Anne Klara Bom, Rie Troelsen
21-30
PDF (Dansk)
Dokumentation af undervisningskompetencer - om brugen af portfolio i og uden for adjunktuddannelserne
Frederik Voetmann Christiansen, Rie Troelsen
44-56
PDF (Dansk)
A Student Panel Discussion to Practice Argumentation Skills
Miriam Gensowski
72-83
PDF (Dansk)
Analytisk musiklytning og udvikling af universitetsstuderendes kompetencer inden for kvalitativ forskning
Julie Borup Jensen
84-96
PDF (Dansk)
”Hvad angår det mig som jurist?” - refleksion over jurastuderendes møde med nye fagligheder
Louise Victoria Johansen
110-121
PDF (Dansk)
Formativ feedback styrker skriftlighed hos studerende fra It og Sundhed
Katja Årosin Laursen, Lars Kayser, Mads Kamper-Jørgensen
147-157
PDF (Dansk)
Adjunktpædagogikum med en international dimension
Karen M. Lauridsen, Stacey M. Cozart, Ole Lauridsen, Annika Bücherts Lindberg
135-146
PDF (Dansk)
Introduktion til diskussionsforum som læringsplatform
Rasmus Bysted Møller
158-165
PDF (Dansk)
Det sundhedsprofessionelle kommunikationshjul – udviklingen af et narrativt digitalt læringsobjekt
Jane Ege Møller, Gintas Pociunas, Mads Ronald Dahl
166-176
PDF (Dansk)
Klyngevejledning af specialestuderende
Janni Niclasen
177-186
PDF (Dansk)
Hvordan små ændringer i et laboratorieforløb kan øge både de studerendes og underviserens motivation
Jane Kongstad Nielsen
187-197
PDF (Dansk)
Medansvar og fagligt engagement gennem digitale skriveøvelser
Henriette Roued-Cunliffe, Volkmar Engerer
206-218
PDF (Dansk)
Situationspraktik – mellem universitet og praksis
Bo Skøtt, Rie Troelsen
230-239
PDF (Dansk)
Reviews
Læringsorienterede kursusdesign
Julie Borup Jensen
240-241
PDF (Dansk)
Eksamen er kultur
Rie Troelsen
242-243
PDF (Dansk)
Colophon
Kolofon
244
PDF (Dansk)
Current Issue
Make a Submission
Make a Submission
Developed By
Open Journal Systems
Language
Dansk
English