Fuldt nummer
DOI:
https://doi.org/10.7146/dut.v11i21.24624Resumé
Det er med stor glæde vi i dag udsender DUT nummer 21 med temaet Universitetspædagogikum og udvikling af undervisning.
Redaktionen har modtaget imponerende 22 temaartikler, hvoraf de 17 nu offentliggøres. Hertil kommer 3 artikler uden for tema samt 2 anmeldelser af aktuelle fagbøger. Ikke alene antallet af artikler er imponerende. Ligeså er variationen i temaer, metoder og fagdiscipliner.
De fleste artikler er forfattet af undervisere, som beskriver, analyserer og reflekterer over egen praksis. Nummeret er således med til at synliggøre den indsats, som universitetsundervisere lægger i at udvikle deres undervisning. Til inspiration, debat og eftertanke for undervisere, undervisningsudviklere, forskere, og beslutningstagere.
Rigtig god læselyst!
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
DUT udkommer elektronisk via Statsbibliotekets Open Journal System (Tidsskrift.dk) og DUNs hjemmeside (DUN-net.dk) forår og efterår. Det er gratis og frit tilgængeligt at læse og downloade artikler fra tidsskriftet.
Det er ikke muligt at abonnere på Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift, DUT, men hvis du er medlem af DUN, får du tilsendt en nyhedsmail med link til udgivelsen, når den nyeste udgave er online. Linket vil også være tilgængeligt her på siden, så snart tidsskriftet er publiceret.
© Copyright
Artikler publiseret i Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift, DUT, må bruges (downloades) og genbruges (distribueres, kopieres, citeres) til ikke-kommercielle formål med reference til forfattere og Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift.
Artikler indsendt til Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift må ikke publiseres i andre tidskrifter.
Betingelser
Artikler i Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift, DUT, er omfattet af ophavsretsloven, og der må citeres fra dem.
Følgende betingelser skal dog være opfyldt:
- Citatet skal være i overensstemmelse med „god skik“
- Der må kun citeres „i det omfang, som betinges af formålet“
- Ophavsmanden til teksten skal krediteres, og kilden skal angives ift. ovenstående bibliografiske oplysninger.