Fuldt nummer

Forfattere

  • DUT 21

DOI:

https://doi.org/10.7146/dut.v11i21.24624

Resumé

Det er med stor glæde vi i dag udsender DUT nummer 21 med temaet Universitetspædagogikum og udvikling af undervisning.

Redaktionen har modtaget imponerende 22 temaartikler, hvoraf de 17 nu offentliggøres. Hertil kommer 3 artikler uden for tema samt 2 anmeldelser af aktuelle fagbøger. Ikke alene antallet af artikler er imponerende. Ligeså er variationen i temaer, metoder og fagdiscipliner. 

De fleste artikler er forfattet af undervisere, som beskriver, analyserer og reflekterer over egen praksis. Nummeret er således med til at synliggøre den indsats, som universitetsundervisere lægger i at udvikle deres undervisning. Til inspiration, debat og eftertanke for undervisere, undervisningsudviklere, forskere, og beslutningstagere.

Rigtig god læselyst!

Downloads

Publiceret

2016-10-03

Citation/Eksport

21, D. (2016). Fuldt nummer. Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift, 11(21), 1–244. https://doi.org/10.7146/dut.v11i21.24624