Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
DUT
  • Latest issue
  • Archive
  • Call for papers
    • Call for Papers: The Danish Journal of Higher Education No. 40
  • Author’s guide
    • Submission types
    • Submission: Article
    • Submission: Debate
    • Submission: Guide
    • Submission: Inspiration
    • Preparing your submission
  • Editorial Team and Contact
    • Editorial Team
    • Contact
  • About DUT
  • DUN-net.dk
Search
  • Ny bruger?
  • Log på
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 10 No. 19 (2015): Universitetspædagogik på mikro-, makro- og metaniveau

Vol. 10 No. 19 (2015): Universitetspædagogik på mikro-, makro- og metaniveau

Universitetspædagogik på mikro-, makro- og metaniveau
Published: 2016-04-12

Full number

  • Fuldt nummer

    • PDF (Dansk)

Manager

  • Hvad handler Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift (ikke) om?

    Lotte Rienecker
    • PDF (Dansk)

Scientific article

  • DUT som didaktisk felt – en empirisk analyse af didaktiske temaer i perioden 2006-2013

    Tina Bering Keiding, Ane Qvortrup
    • PDF (Dansk)
  • Danske studieledere står ved en kritisk skillevej

    Thomas Harboe
    • PDF (Dansk)
  • Relevant videnskabsteori - Fagets videnskabsteori i kuhniansk perspektiv

    Esben Nedenskov Petersen
    • PDF (Dansk)
  • Studerendes oplevelse af reorganisering af problembaseret læring på Aalborg Universitet

    Bettina Dahl, Hans Hüttel
    • PDF (Dansk)
  • Med tvivlen som følgesvend: En analyse af omfang af og kilder til studietvivl blandt studerende

    Kim Jesper Herrmann, Rie Troelsen, Anna Bager-Elsborg
    • PDF (Dansk)
  • Informationskompetence, en opgave for bibliotek og uddannelse i fællesskab

    Mette Bønløkke, Else Kobow, Anne-Kirstine Kristensen
    • PDF (Dansk)

Reviews

  • God undervisning på de videregående uddannelser, en forskningsbaseret brugsbog

    Cita Nørgård
    • PDF (Dansk)
  • Vejledning af læger under uddannelse

    Charlotte Søjnæs
    • PDF (Dansk)

Colophon

  • Kolofon

    • PDF (Dansk)

Make a Submission

Make a Submission

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Language

  • Dansk
  • English

Danish Journal of Higher Education

ISSN 2245-1374 (Online)

Accessibility statement (in Danish)

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.