Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste nummer
Arkiv
Call for papers
Open Call for Papers: DUT 38
Forfattervejledning
Artikeltyper
Kriterier for artikler
Vejledning til indsendelse
Forbered din indsendelse
Redaktion og kontakt
Redaktionen
Kontakt
Om DUT
DUN-net.dk
Søg
Ny bruger?
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 8 Nr. 15 (2013): Ph.d.-studerendes arbejdsmiljø og uddannelse
Årg. 8 Nr. 15 (2013): Ph.d.-studerendes arbejdsmiljø og uddannelse
Publiceret:
2013-09-01
Fuldt nummer
Årg. 8, Nr. 15 (2013): Ph.d.-studerendes arbejdsmiljø og uddannelse
1-162
PDF
Leder
Ph.d.-studerendes arbejdsmiljø og uddannelse
Sidsel Winther
3-5
PDF
Faglig artikel
”Du skal ikke stikke næsen for langt frem”: Et studie af normer for deltagelse og forberedelse blandt førsteårsstuderende
Anna Juul Bager, Kim Jesper Herrmann
36-46
PDF
Artikelskrivning som eksamensform
Lars Domino Østergaard, Diana Stentoft
47-59
PDF
Praktiske færdigheder i professionsrettede sundhedsuddannelser
Carsten Munch Nielsen, Britta Stenholt, Kirsten Lomborg, Ida Torunn Bjørk
60-73
PDF
En problematisering af samspillet mellem centrale pædagogiske principper på arkitektuddannelsen
Niels Grønbæk, Camilla Hedegaard Møller
74-84
PDF
Undervisningsevalueringens dilemmaer: kontrol og udvikling – to verdener?
Hanne Leth Andersen, Jakob Ravn, Thomas Colerick
85-98
PDF
Ph.d.-vejledning i et akademisk, markedsdrevet og samfundsforandrende perspektiv
Pia Bøgelund, Anette Kolmos
99-111
PDF
Feedback som tredjeordensiagttagelse
Ane Qvortrup
112-124
PDF
Dannelse som basis for udvikling af moderne matematikundervisning
Julie Marie Isager, Mogens Nørgaard Olesen
125-134
PDF
Studiekompetencedag: Et koncept for udvikling af universitetsstuderendes studievaner
Kim Jesper Herrmann, Berit Lassesen, Anna Juul Bager, Torben K. Jensen
135-144
PDF
Aktiv lytning i ph.d.-vejledning - et værktøj til udvikling af dialogiske kompetencer
Mirjam Godskesen, Gitte Wichmann-Hansen
145-157
PDF
Videnskabelig artikel
Arbejdsmiljø og karriere - to ph.d.-udfordringer
Trine Bovbjerg, Monika Janfelt, Hanne Dauer Keller
6-16
PDF
Hvordan kan kriterier for ph.d.-bedømmelser danne grundlag for ph.d.-uddannelse? Pædagogiske perspektiver af en analyse af 41 ph.d.-bedømmelser fra et humanistisk fakultet
Lotte Rienecker, Peter Stray Jørgensen
17-35
PDF
Anmeldelser
Universitetspædagogik
Ingemai Larsen
158-161
PDF
Kolofon
Kolofon
162
PDF
Nyeste nummer
Indsend
Indsend
Udviklet af
Open Journal Systems
Sprog
Dansk
English