Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste nummer
Arkiv
Call for papers
Open Call for Papers: DUT 38
Forfattervejledning
Artikeltyper
Kriterier for artikler
Vejledning til indsendelse
Forbered din indsendelse
Redaktion og kontakt
Redaktionen
Kontakt
Om DUT
DUN-net.dk
Søg
Ny bruger?
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 12 Nr. 22 (2017): Ledelse, udvikling og overlevelse på universitetet
Årg. 12 Nr. 22 (2017): Ledelse, udvikling og overlevelse på universitetet
Publiceret:
2017-03-02
Fuldt nummer
Fuldt nummer
PDF
Videnskabelig artikel
Hvordan begrunder undervisere deres praksis? Et interviewstudie med undervisere fra to fagmiljøer
Anna Bager-Elsborg
PDF
Læring i Modvind: Hvordan forbedrer man de studerendes præstation i fag, som de typisk opfatter som svære og kedelige?
Carina Saxlund Bischoff
PDF
Afmystificering af studerendes forestillinger om forskning: et studenterperspektiv på forskningsbaseret undervisning
Maia Ebsen, Sophie Burisch, Sandra Thomas
PDF
Informationskompetente studieledere - Om sammenhænge mellem studielederes brug af videnskilder og deres ledelsestilgange
Thomas Harboe, Camilla Østerberg Rump, Jette Seiden Hyldegård, Jesper Bruun
PDF
Når der eksamineres mundtligt – eksaminators rolle og indhentning af bedømmelsesgrundlag i sundhedsuddannelser
Thomas Würtz Jensen, Winnie Westergaard Høgsaa, Carsten Nielsen
PDF
Ph.d.-vejlederkurser i Danmark: Status på indhold og diskussion af kvalitet
Sofie Kobayashi, Mirjam Godskesen, Gitte Wichmann-Hansen
PDF
Hvordan bedømmes undervisningskompetencer ved ansættelse af videnskabeligt personale ved universitetet?
Sofie Kobayashi, Nana Quistgaard, Camilla Østerberg Rump, Frederik Voetmann Christiansen
PDF
Risikonavigation i fremdriftsstormen
Laura Louise Sarauw, Simon Madsen, Simon Madsen
PDF
Aktiv Undervisning: Et Flipped Læringsdesign af Kursusmoduler på Videregående Uddannelser
Mirnes Tulic, Jesper Thøger Christensen
PDF
Læringsportfolio som individuelt refleksionsrum i kollektiv læring
Frederikke Winther
PDF
Faglig artikel
Udvikling af studerendes akademiske skrivekompetencer – en model for en indsats på fakultetsniveau
Tine Wirenfeldt Jensen, Gina Bay, Per Andersen
PDF
Overlevelsestrategi for vejledere: Tag retorikken med i vejledningen
Helle Hvass, Stine Heger
PDF
Engelsksproget undervisning er ikke kun et spørgsmål om sprog – det er først og sidst undervisning
Karen M. Lauridsen, Ole Lauridsen
PDF
Anmeldelser
Fra studie til arbejdsliv
Henriette Tolstrup Holmegaard
PDF
Kolofon
Kolofon
PDF
Nyeste nummer
Indsend
Indsend
Udviklet af
Open Journal Systems
Sprog
Dansk
English