Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste nummer
Arkiv
Call for papers
Call for papers til DUT 36
Forfattervejledning
Artikeltyper
Kriterier for artikler
Vejledning til indsendelse
Forbered din indsendelse
Redaktion og kontakt
Redaktionen
Kontakt
Om DUT
DUN-net.dk
Søg
Ny bruger?
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 9 Nr. 16 (2014): Progression igennem universitetsuddannelse
Årg. 9 Nr. 16 (2014): Progression igennem universitetsuddannelse
Publiceret:
2014-03-01
Fuldt nummer
Fuldt nummer
1-182
PDF
Leder
Progression og studiefremdrift
Frederik Voetmann Christiansen
4-5
PDF
Faglig artikel
”De sidder i deres egen lille gruppe ovre i hjørnet”– en pilotundersøgelse af etniske minoritetsstuderendes møde med studie- og undervisningsmiljøet på farmaceutstudiet
Gro Inge Hansen
58-71
PDF
Læringscyklusser. Tekstforståelse og informationshåndtering, forbundet i én læreproces
Volkmar Engerer
72-83
PDF
Det er det, de unge vil have. En analyse af studerendes præferencer i relation til undervisning
Yosef Bhatti, Caroline Howard Grøn
96-112
PDF
Tværfaglighed som ideal og praksis – folkesundhedsvidenskabelige erfaringer i at uddanne på tværs af faggrænser
Annegrete Juul Nielsen, Signild Vallgårda
113-123
PDF
Fokus på informationskompetence i et tværfagligt læringsmiljø - et empirisk studie af læringseffekter og studenterperspektiver
Charlotte Overgaard, Mette Buje Grundsøe
124-143
PDF
Flere ph.d.-studerende med mere international baggrund - hvad betyder det for ph.d.-vejledningen?
Pia Bøgelund
144-154
PDF
Progressionsmodel: Entreprenørskabs- og innovationsundervisning
Nicolai Nybye, Anders Rasmussen
155-168
PDF
Pædagogikken som hybrid mellem universitær dannelse og samfundsmæssig innovation
Helene Hagel, Karen Lund Petersen
169-181
PDF
Videnskabelig artikel
Progression på tid og på tværs. Fremdrift og fleksibilisering som styringsregime på de videregående uddannelser
Laura Louise Sarauw
6-17
PDF
Trefasemodellen – didaktisk planlægning af lokalprogression
Claus Michelsen, Nadia Rahbek Dyrberg
18-30
PDF
Progression og underviserkompetencer
Lene Tortzen Bager
31-43
PDF
Coachende vejledning – en dynamisk vejledningsstil
Asbjørn Molly, Sofie Kobayashi
84-95
PDF
Når forventningerne ikke stemmer overens med virkeligheden. En undersøgelse af de studerendes valg og strategier i overgangen til de længere videregående teknat-uddannelser
Henriette T. Holmegaard, Lene Møller Madsen, Lars Ulriksen
44-57
PDF
Kolofon
Kolofon
182
PDF
Nyeste nummer
Indsend
Indsend
Udviklet af
Open Journal Systems
Sprog
Dansk
English