Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste nummer
Arkiv
Call for papers
Call for Papers: DUT 41
Forfattervejledning
Typer af indsendelser
Indsendelse: Artikel
Indsendelse: Debat
Indsendelse: Guide
Indsendelse: Inspiration
Forbered din indsendelse
Redaktion og kontakt
Redaktionen
Kontakt
Om DUT
DUN-net.dk
Søg
Ny bruger?
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 12 Nr. 23 (2017): Nye perspektiver på evalueringsformer i universitetspædagogik
Årg. 12 Nr. 23 (2017): Nye perspektiver på evalueringsformer i universitetspædagogik
Publiceret:
2017-10-03
Fuldt nummer
Fuldt nummer
100
PDF
Videnskabelig artikel
Continuous assessment in higher education in Denmark
Ole Eggers Bjælde, Tove Hedegaard Jørgensen, Annika Büchert Lindberg
1-19
PDF
Effekt af standardiserede studenterevalueringer på udvikling af undervisning
Frederik Voetmann Christiansen, Sebastian Haag
20-36
PDF
At lære sig "de kloge damers" sprog: Studerendes perspektiver på akademisk skrivning
Lars Holm, Nana Clemensen
37-51
PDF
Undervisningsudvikling i en organisationsteoretisk optik
Hanne Nexø Jensen
52-70
PDF
"En usleben diamant": Video i udviklingen af masterstuderendes kritiske refleksivitet
Helle Merete Nordentoft, Mads Emil Guldmann Jensen
71-86
PDF
Anmeldelser
Anmeldelse af: Eksamensrevolusjonen. Råd og tips om eksamen og alternative vurderingsformer
Ole Eggers Bjælde, Annika Büchert Lindberg
87-88
PDF
Anmelselse af: Om at skrive på Universiteterne
Mirjam Godskesen
89-91
PDF
Anmeldelse af: Undervis med slides
Ole Lauridsen
92-94
PDF
Anmeldelse - Den gode opgave: Håndbog i opgaveskrivning på videregående uddannelser
Jakob Matthiesen
95-97
PDF
Kolofon
Kolofon
100
PDF
Indsend
Indsend
Nyeste nummer
Sprog
Dansk
English