Årg. 12, Nr. 23 (2017)

Nye perspektiver på evalueringsformer i universitetspædagogik

Indholdsfortegnelse

Videnskabelig artikel

Ole Eggers Bjælde, Tove Hedegaard Jørgensen, Annika Büchert Lindberg
PDF
1-19
Frederik Voetmann Christiansen, Sebastian Haag
PDF
20-36
Lars Holm, Nana Clemensen
PDF
37-51
Hanne Nexø Jensen
PDF
52-70
Helle Merete Nordentoft, Mads Emil Guldmann Jensen
PDF
71-86

Anmeldelser

Anmeldelse af: Eksamensrevolusjonen. Råd og tips om eksamen og alternative vurderingsformer
Ole Eggers Bjælde, Annika Büchert Lindberg
PDF
87-88
Anmelselse af: Om at skrive på Universiteterne
Mirjam Godskesen
PDF
89-91
Anmeldelse af: Undervis med slides
Ole Lauridsen
PDF
92-94
Anmeldelse - Den gode opgave: Håndbog i opgaveskrivning på videregående uddannelser
Jakob Matthiesen
PDF
95-97

Kolofon

Kolofon
 
PDF
100

Fuldt nummer

 
PDF
100
Denne webside bruger cookies til at lave statistik over trafikken på siden. Ved at klikke videre accepterer du brugen af cookies.
OK