Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste nummer
Arkiv
Call for papers
Open Call for Papers: DUT 38
Forfattervejledning
Artikeltyper
Kriterier for artikler
Vejledning til indsendelse
Forbered din indsendelse
Redaktion og kontakt
Redaktionen
Kontakt
Om DUT
DUN-net.dk
Søg
Ny bruger?
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 13 Nr. 24 (2018): Studerende som medskabere i undervisning og forskning
Årg. 13 Nr. 24 (2018): Studerende som medskabere i undervisning og forskning
Publiceret:
2018-03-08
Leder
Lectures and Legoland®: Recapturing the excitement of learning
Catherine Bovill
1-4
PDF
Videnskabelig artikel
Hvad lærer de studerende, at de skal lære? En undersøgelse af kandidatstuderendes opfattelse og brug af læringsmål
Thomas Clausen, Helle Hvass
5-19
PDF
Teaching ethical participatory codesign
Katia Dupret, Niklas Chimirri
20-36
PDF
Når forberedelse er en pligt, og undervisningen er et privilegium: et casestudie af universitetsstuderendes forberedelsespraksis
Kim Jesper Herrmann, Anna Bager-Elsborg
37-54
PDF
Experiences of International PhD Students in Denmark as Quest Stories
Tijana Maksimovic, Sofie Kobayashi
69-81
PDF
Undervisningsbaserede forskerkollektiver: Fra studenterundervisning til akademiske partnerskaber
Rikke Toft Nørgård, Kim Haagen Mathiesen
82-103
PDF
Studielederen. Nyttig idiot eller maskinmester?
Finn Wiedemann
120-133
PDF
Peer review i et obligatorisk bachelorkursus for civilingeniørstuderende i medikoteknik
Jens E. Wilhjelm, Sidsel-Marie Winther Prag
134-151
PDF
Faglig artikel
”Authentic Microteaching” som akademisk lærings- og undervisningsmodel
Steen Ingemann Jørgensen, Helle Winther, Charlotte Svendler Nielsen, Lars Nybo
55-68
PDF
Forskningsbaseret læring og innovativ praksis på jurauddannelsen
Werner Schäfke, Bente Kristiansen, Karina Kim Egholm Elgaard, Maiken Stensgaard Hølmkjær
104-119
PDF
Brug af portfolioopgaver og peer feedback for at øge sammenhæng og studenterinddragelse i undervisningen – et praksiseksempel
Lisa Gregersen Østergaard, Thomas Maribo, Janne Saltoft Hansen
152-168
PDF
PDF
Kolofon
Kolofon
1
PDF
Fuldt nummer
Fuldt nummer
168
PDF
Nyeste nummer
Indsend
Indsend
Udviklet af
Open Journal Systems
Sprog
Dansk
English