Årg. 13, Nr. 24 (2018)

Studerende som medskabere i undervisning og forskning

Indholdsfortegnelse

Leder

Catherine Bovill
PDF
1-4

Videnskabelig artikel

Thomas Clausen, Helle Hvass
PDF
5-19
Katia Dupret, Niklas Chimirri
PDF
20-36
Kim Jesper Herrmann, Anna Bager-Elsborg
PDF
37-54
Tijana Maksimovic, Sofie Kobayashi
PDF
69-81
Rikke Toft Nørgård, Kim Haagen Mathiesen
PDF
82-103
Finn Wiedemann
PDF
120-133
Jens E. Wilhjelm, Sidsel-Marie Winther Prag
PDF
134-151

Faglig artikel

Steen Ingemann Jørgensen, Helle Winther, Charlotte Svendler Nielsen, Lars Nybo
PDF
55-68
Werner Schäfke, Bente Kristiansen, Karina Kim Egholm Elgaard, Maiken Stensgaard Hølmkjær
PDF
104-119
Lisa Gregersen Østergaard, Thomas Maribo, Janne Saltoft Hansen
152-168

Kolofon

Kolofon
 
PDF
1

Fuldt nummer

 
PDF
168
Denne webside bruger cookies til at lave statistik over trafikken på siden. Ved at klikke videre accepterer du brugen af cookies.
OK