Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste nummer
Arkiv
Call for papers
Open Call for Papers: DUT 38
Forfattervejledning
Artikeltyper
Kriterier for artikler
Vejledning til indsendelse
Forbered din indsendelse
Redaktion og kontakt
Redaktionen
Kontakt
Om DUT
DUN-net.dk
Søg
Ny bruger?
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 19 Nr. 36 (2024): Læringsmiljøer: Relationer & Rammer
Årg. 19 Nr. 36 (2024): Læringsmiljøer: Relationer & Rammer
Publiceret:
2024-05-23
Hele nummeret
PDF
Leder
Et forårsnummer i fuldt firspring
Rikke Toft Nørgård
PDF
Debatterende artikel
Bliver viden låst i sin kontekst ved problembaseret læring?
Verner Larsen
PDF
Kampen for og imod eksplicitering i det universitetspædagogiske praksisfelt
Eva Bendix Petersen
PDF
Dansk universitetspædagogisk forskning - i videnskabelige artikler i DUT
Lotte Rienecker
PDF
Når kunstig intelligens bliver en del af vejledningsrummet
Tine Wirenfeldt Jensen
PDF
Videnskabelig artikel
Studieopbygning, fastholdelse og frafald - et strukturelt blik på første år af to STEM-uddannelser
Laura Cordes Felby, Kirstine Terese Stoksted
PDF
Digital detox: Forbedrer det studerendes aktivitet og trivsel?
Danish
Johanna Lindell, Katrine Ellemose Lindvig, Maria Hvid Stenalt, Lian Malai Madsen, Katrine Ursbak-Bamberg, Søren Beck Nielsen
PDF
Social ulighed på professionsbacheloruddannelser
Johanne Grøndahl Glavind, Ditte Graversgaard Hansen, Søren Bang-Kristjansen
PDF
Hvorfor deltager de ikke?
Diskursive positioner i førsteårsstuderendes møde med peerfeedback
Anna Skov Jensen, Katrine Mygind Bach, Helle Merete Nordentoft, Karen Louise Møller, Kristina Mariager-Anderson
PDF
Faglig artikel
Operationelle læringsmål: Revision med studenterinddragelse
Marianne Ellegaard, Henriette Lorenzen, Jesper Bahrenscheer
PDF
Motiverende rammer i et programmeringskursus ved hjælp af to-sporede øvelseshold
Sine Zambach
PDF
DUT Guide
DUT guide: Digitale læringsrum
Kristinna Kragelund, Christian Dalsgaard , Thomas Ryberg
PDF
Brug (af) det fysiske læringsrum
Rie Troelsen
PDF
Anmeldelser
Onlineundervisning: En praksisnær guide til planlægning, gennemførelse og evaluering
Jens Jørgen Hansen
PDF
Gruppearbejde på Ungdoms- og videregående uddannelser – Begrundelser og perspektiver
Simon Poulsen
PDF
Kolofon
Kolofon
PDF
Nyeste nummer
Indsend
Indsend
Udviklet af
Open Journal Systems
Sprog
Dansk
English