Citation/Eksport
Sillasen, M., & Daugbjerg, P. (2023). Hvor mange STEM-kompetencer er der - og hvilke?. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, 23(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/136309
Resumé
Kommentar til Maria Møller: “Fra STEM-faglighed til STEM-kompetencer – et analytisk
greb for STEM-undervisningen i Danmark”, MONA, 2022(4).
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Lars Domino Østergaard, Martin Sillasen, Jens Hagelskjær, Henrik Bavnhøj, Inquiry-based science education – har naturfagsundervisningen i Danmark brug for det? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2010)
- Lars Brian Krogh, Peer Daugbjerg, Fællesfagligheden til prøve , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2018)
- Birgitte Lund Nielsen, Birgitte Pontoppidan, Martin Sillasen, Arne Morgensen, Keld Nielsen, QUEST – et storskalaprojekt til udvikling af naturfagsundervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2013)
- Lars Brian Krogh, Alexander Secher, Johanne Fyhn Elgaard, Peer Daugbjerg, Pigerne stikker af fra drengene i karakterer til den fællesfaglige prøve , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2021)
- Keld Nielsen, Martin Sillasen, Teknologiforstyrrelse : Hvad mener Børne- og Undervisningsministeriet, når de skriver “teknologi”? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2020)
- Pernille Ulla Andersen, Harald Brandt, Lars Brian Krogh, Martin Sillasen, Peer Daugbjerg, Udvikling af modelleringskompetence i læreruddannelsen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2020)
- Peer Daugbjerg, Thorkild Pedersen, Torben Mikkelsen, Skole-virksomhedssamarbejde og den fællesfaglige undervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2018)
- Keld Nielsen, Martin Sillasen, En tiltrængt røst , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2019)
- Lars Krogh, Pernille Andersen, Harald Brandt, Peer Daugbjerg, Martin Sillasen, Lærerstuderendes undervisning i modeller og modellering i praktikken – handlinger og udfordringer i et PCK-perspektiv , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2021)
- Martin Sillasen, Scenariedidaktik , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2022)