Resumé
Kommentar til Jette Reuss Schmidt “Hvem definerer STEM i skolen og i skoleforskningen?”, MONA, 2019(2).
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Lars Domino Østergaard, Martin Sillasen, Jens Hagelskjær, Henrik Bavnhøj, Inquiry-based science education – har naturfagsundervisningen i Danmark brug for det? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2010)
- Martin Krabbe Sillasen, Peer S. Daugbjerg, Keld Nielsen, Engineering - svaret på naturfagenes udfordringer? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2017)
- Keld Nielsen, Martin K. Sillasen, Teknologisk dannelse: Hvorfor og hvad? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2020)
- Keld Nielsen, Sebastian Horst, Sammen om naturfagsstrategien , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2017)
- Birgitte Lund Nielsen, Birgitte Pontoppidan, Martin Sillasen, Arne Morgensen, Keld Nielsen, QUEST – et storskalaprojekt til udvikling af naturfagsundervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2013)
- Keld Nielsen, Martin Sillasen, Teknologiforstyrrelse : Hvad mener Børne- og Undervisningsministeriet, når de skriver “teknologi”? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2020)
- Lars Brian Krogh, Keld Nielsen, Nina Waaddegaard, SUN-projektet: Skolebaseret udvikling af naturfag og kapacitet i gymnasiet , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2019)
- Martin K. Sillasen, Keld Nielsen, Undervisning i teknologisk dannelse i læreruddannelsens naturfag , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2021)
- Pernille Ulla Andersen, Harald Brandt, Lars Brian Krogh, Martin Sillasen, Peer Daugbjerg, Udvikling af modelleringskompetence i læreruddannelsen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2020)
- Keld Nielsen, Lykke Brogaard Bertel, Pernille Kaltoft, Martin Krabbe Sillasen, Behov for et tydeligt teknologibegreb – om teknologi og teknologisk dannelse i STEM , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2023)