Resumé
Kommentar til Jette Reuss Schmidt “Hvem definerer STEM i skolen og i skoleforskningen?”, MONA, 2019(2).
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Lars Krogh, Pernille Andersen, Harald Brandt, Peer Daugbjerg, Martin Sillasen, Lærerstuderendes undervisning i modeller og modellering i praktikken – handlinger og udfordringer i et PCK-perspektiv , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2021)
- Martin Sillasen, Scenariedidaktik , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2022)
- Jens Dolin, Sebastian Horst, Keld Nielsen, Hvad er kvalitet i matematik- og naturfagsundervisning? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2015)
- Keld Nielsen, Martin Sillasen, Peer Daugbjerg, Engineering – en uddybende kommentar til en kommentar fra Kolmos og Grunwald , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2017)
- Keld Nielsen, Sebastian Horst, Ny Nordisk Skole - hvad med naturfagene? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2012)
- Line Have Musaues, Jonas Ørbæk Hansen, Keld Nielsen, Computational thinking i matematik, naturfag og samfundsfag , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2023)
- Ole Goldbech, Keld Nielsen, Udsigt til bedre læreruddannelse - Erfaringer fra to udviklingsprojekter , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2015)
- Keld Nielsen, Martin Sillasen, Teknologifilosofi, modus-2 viden og et forsømmeligt ministerium , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2021)
- Keld Nielsen, Birgitte Nielsen, Delphi-studiet er en gave – nu gælder det om at bruge gaven fornuftigt , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2022)
- Keld Nielsen, MONA i Middelfart – konference om flere og bedre naturfagslærere , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2010)