Resumé
Anmeldelse af “Håndbog i Scenariedidaktik”. Redigeret af Simon Skov Fougt, Jeppe Bundsgaard, Thorkild Hanghøj og Morten Misfeldt. Udgivet på Aarhus Universitetsforlag 2022.
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Lars Domino Østergaard, Martin Sillasen, Jens Hagelskjær, Henrik Bavnhøj, Inquiry-based science education – har naturfagsundervisningen i Danmark brug for det? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2010)
- Birgitte Lund Nielsen, Birgitte Pontoppidan, Martin Sillasen, Arne Morgensen, Keld Nielsen, QUEST – et storskalaprojekt til udvikling af naturfagsundervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2013)
- Keld Nielsen, Martin Sillasen, Teknologiforstyrrelse : Hvad mener Børne- og Undervisningsministeriet, når de skriver “teknologi”? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2020)
- Pernille Ulla Andersen, Harald Brandt, Lars Brian Krogh, Martin Sillasen, Peer Daugbjerg, Udvikling af modelleringskompetence i læreruddannelsen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2020)
- Keld Nielsen, Martin Sillasen, En tiltrængt røst , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2019)
- Lars Krogh, Pernille Andersen, Harald Brandt, Peer Daugbjerg, Martin Sillasen, Lærerstuderendes undervisning i modeller og modellering i praktikken – handlinger og udfordringer i et PCK-perspektiv , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2021)
- Keld Nielsen, Martin Sillasen, Peer Daugbjerg, Engineering – en uddybende kommentar til en kommentar fra Kolmos og Grunwald , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2017)
- Keld Nielsen, Martin Sillasen, Teknologifilosofi, modus-2 viden og et forsømmeligt ministerium , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2021)
- Martin Sillasen, Peer Daugbjerg, Hvor mange STEM-kompetencer er der - og hvilke? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2023)