Kontaktperson for abonnementer E-mail: mona@ind.ku.dk For nærmere om abonnement på MONA gå til http://www.ind.ku.dk/mona/abonnement
Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
MONA
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Subscriptions
    • Indsendelser
    • Redaktionsgruppe
    • Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
    • Kontaktperson
Søg
  • Registrér
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Nr. 4 (2022)

Nr. 4 (2022)

					Se Nr. 4 (2022)
Publiceret: 2022-12-07

Hele nummeret

  • Abonnementsadgang PDF [282MB]

Fra redaktionen

  • Fra Redaktionen

    • PDF
  • Forord

    • PDF

Artikler

  • Fra STEM-faglighed til STEM-kompetencer

    Maria Møller
    • Abonnementsadgang PDF
  • Matematik – STEMuddannelsernes akilleshæl

    Laura Emtoft, Lene Mikkelsen
    • Abonnementsadgang PDF
  • Undersøgelsesbaseret modellering i matematik og naturfag i skolen

    Claus Aunning
    • Abonnementsadgang PDF

Temabidrag

  • STEM-undervisning i gymnasiet

    Brian Christensen
    • Abonnementsadgang PDF
  • M’et i STEM i spil på talentlinje på Absalon

    John Andersson, Mikael Scheby, Lars Kinnerup, Andreas Hemmingsen
    • Abonnementsadgang PDF
  • Lektionsstudier på læreruddannelsen som lærerfaglig udvikling

    Mia Jurgensen
    • Abonnementsadgang PDF
  • I-STEM – en didaktisk model for integreret STEM-undervisning

    Emilie Bruhn, Simon Funch, Anne Jensen
    • Abonnementsadgang PDF
  • Matematik i anvendelse – undervisning med kobling til praksis

    Simon Funch, Caroline Bjerre-Bertelsen
    • Abonnementsadgang PDF

Kommentarer

  • Kunskaper i och om naturvetenskap som del av världsmedborgerlig bildning

    Jesper Sjostrom
    • PDF
  • Hvad blev der lige af perspektivet?

    Lars Krogh, Ole Goldbeck
    • PDF
  • Om naturfaglige kompetencer – en replik

    Jørgen Christiansen
    • PDF

Litteratur

  • Scenariedidaktik

    Martin Sillasen
    • PDF

Abonnement

Login for at få adgang til ressourcer, der kun er for abonnenter.

Sprog

  • Dansk
  • English

Information

  • Til læsere
  • Til forfattere
  • Til bibliotekarer

ISSN Online: 2245-8948 og ISSN Print: 1604-8628

Hosted af Det Kgl. Bibliotek

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.