Nr. 4 (2024)
Nr. 4 (2024)

Hele publikationen

88
Nr. 4 (2023)
PDF

Artikler

Pernille Rosenkvist, Melissa Hansen
23
Udforskning af generativ AI i grundskolen: Læringspotentialer og udfordringer
PDF
Sofie Buch Cordsen, Andreas Lindenskov Tamborg, Liv Nøhr Larsen, Morten Misfeldt
23
Programmering og Computational Thinking i matematikundervisningen: hvad er skolens udgangspunkt?
PDF
Elisa Nadire Caeli, Sine Zambach, Cecilie Svane Pedersen, Jeppe Bundsgaard, Morten Misfeldt
16
Maskinlæring i folkeskolen: Fra tekniske til teknologikritiske kompetencer
PDF

Temabidrag

Marianne Kaufmann Hansen, Jonas Krogager Thompson, Joachim Taulov Jørgensen, Line Aagaard Greve, Laura Saugstrup
9
Fra idé til undervisning: – teknologiforståelse og satellitter i et hands-on forløb
PDF

Kommentarer

Kasper Højbjerg, Mette Bundgaard
4
Hvornår er ræsonnementer matematiske?
PDF