Nr. 2 (2020)
Nyeste
Arkiver
Indsendelser
Meddelelser
Søg
Om
Om tidsskriftet
Redaktionsgruppe
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
Registrér
Log på
Registrér
Log på
Publiceret juni 5, 2020
Nr. 2 (2020)
Hele nummeret
PDF [3 MB]
Fra redaktionen
2
Fra redaktionen
PDF
Artikler
Jan Sølberg
16
To metaforer for læring og kompetenceorienteret undervisning
PDF
Pernille Bødtker Sunde, Lóa Björk Jóelsdóttir, Pernille Ladegaard Pedersen
21
Blokmodellen: en overset repræsentation i dansk matematikundervisning?
PDF
Stine Mariegaard, Christina Haandbæk Schmidt, Claus Michelsen
17
Naturfaglig erfaringsdannelse som kontinuitetspraksis: En undersøgelse af lærere og pædagogers vilkår for at kunne skabe kontinuitet i børns naturfaglige erfaring
PDF
Pernille Ulla Andersen, Harald Brandt, Lars Brian Krogh, Martin Sillasen, Peer Daugbjerg
19
Udvikling af modelleringskompetence i læreruddannelsen
PDF
Kommentarer
Jørgen Løye Christiansen
4
Modelleringsprocessen
PDF
Majken Korsager
5
6F-modellen – en god støttestruktur for undersøkelsesbasert undervisning
PDF
Thomas Just Sørensen
6
Erfaringer fra 10 års frontforskning med førsteårsuniversitetsstuderende
PDF
Litteratur
Kasper Bjering Søby Jensen
4
“A book to end all books about mathematical modelling”
PDF
×
Brugernavn
*
Obligatorisk
Adgangskode
*
Obligatorisk
Har du glemt din adgangskode?
Forbliv logget ind
Login
Ingen konto?
Registrer her