Nr. 2 (2021)
Nyeste
Arkiver
Indsendelser
Meddelelser
Søg
Om
Om tidsskriftet
Redaktionsgruppe
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
Registrér
Log på
Registrér
Log på
Publiceret juni 6, 2021
Nr. 2 (2021)
Hele nummeret
PDF [7 MB]
Fra redaktionen
Fra redaktionen
https://doi.org/10.7146/mona.v2021i2.126995
PDF
Artikler
Brian Christensen
Overgangsproblemer i matematik
https://doi.org/10.7146/mona.v2021i2.126996
PDF
Lars Krogh, Pernille Andersen, Harald Brandt, Peer Daugbjerg, Martin Sillasen
Lærerstuderendes undervisning i modeller og modellering i praktikken – handlinger og udfordringer i et PCK-perspektiv
https://doi.org/10.7146/mona.v2021i2.126997
PDF
Kari Thynebjerg, Karin Lilius
Lærerstuderendes udvikling af autonomi
https://doi.org/10.7146/mona.v2021i2.126998
PDF
Aktuel analyse
Trine Hyllested, Bjørn Johannsen
Dyret og fremtidens (antropocæne) medborger
https://doi.org/10.7146/mona.v2021i2.126999
PDF
Kommentarer
Lene Madsen
Gymnasiespecialisering, godt på vej eller langt fra målet?
https://doi.org/10.7146/mona.v2021i2.127000
PDF
Kasper Jensen
En CAS- og undersøgelsesbaseret tilgang til differentialregning
https://doi.org/10.7146/mona.v2021i2.127001
PDF
Jette Schmidt
Udvikling af en didaktik for teknologisk dannende undervisning i naturfagene
https://doi.org/10.7146/mona.v2021i2.127002
PDF
Pernille Kaltoft
Må vi bede om en forsker til at dokumentere teknologisk dannelse og STEM på htx?
https://doi.org/10.7146/mona.v2021i2.127003
PDF
Katia Nielsen, Henriette Holmegaard
Kønnede udfordringer i folkeskolen
https://doi.org/10.7146/mona.v2021i2.127004
PDF
×
Brugernavn
*
Obligatorisk
Adgangskode
*
Obligatorisk
Har du glemt din adgangskode?
Forbliv logget ind
Login
Ingen konto?
Registrer her