Kontaktperson for abonnementer E-mail: mona@ind.ku.dk For nærmere om abonnement på MONA gå til http://www.ind.ku.dk/mona/abonnement
Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
MONA
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Subscriptions
    • Indsendelser
    • Redaktionsgruppe
    • Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
    • Kontaktperson
Søg
  • Registrér
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Nr. 2 (2021)

Nr. 2 (2021)

					Se Nr. 2 (2021)
Publiceret: 2021-06-06

Hele nummeret

  • PDF [7 MB]

Fra redaktionen

  • Fra redaktionen

    • PDF

Artikler

  • Overgangsproblemer i matematik

    Brian Christensen
    • PDF
  • Lærerstuderendes undervisning i modeller og modellering i praktikken – handlinger og udfordringer i et PCK-perspektiv

    Lars Krogh, Pernille Andersen, Harald Brandt, Peer Daugbjerg, Martin Sillasen
    • PDF
  • Lærerstuderendes udvikling af autonomi

    Kari Thynebjerg, Karin Lilius
    • PDF

Aktuel analyse

  • Dyret og fremtidens (antropocæne) medborger

    Trine Hyllested, Bjørn Johannsen
    • PDF

Kommentarer

  • Gymnasiespecialisering, godt på vej eller langt fra målet?

    Lene Madsen
    • PDF
  • En CAS- og undersøgelsesbaseret tilgang til differentialregning

    Kasper Jensen
    • PDF
  • Udvikling af en didaktik for teknologisk dannende undervisning i naturfagene

    Jette Schmidt
    • PDF
  • Må vi bede om en forsker til at dokumentere teknologisk dannelse og STEM på htx?

    Pernille Kaltoft
    • PDF
  • Kønnede udfordringer i folkeskolen

    Katia Nielsen, Henriette Holmegaard
    • PDF

Abonnement

Login for at få adgang til ressourcer, der kun er for abonnenter.

Sprog

  • Dansk
  • English

Information

  • Til læsere
  • Til forfattere
  • Til bibliotekarer

ISSN Online: 2245-8948 og ISSN Print: 1604-8628

Hosted af Det Kgl. Bibliotek

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.