Nr. 2 (2021)
Nyeste
Arkiver
Indsendelser
Meddelelser
Søg
Om
Om tidsskriftet
Redaktionsgruppe
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
Registrér
Log på
Registrér
Log på
Publiceret juni 6, 2021
Nr. 2 (2021)
Hele nummeret
PDF [7 MB]
Fra redaktionen
Fra redaktionen
PDF
Artikler
Brian Christensen
Overgangsproblemer i matematik
PDF
Lars Krogh, Pernille Andersen, Harald Brandt, Peer Daugbjerg, Martin Sillasen
Lærerstuderendes undervisning i modeller og modellering i praktikken – handlinger og udfordringer i et PCK-perspektiv
PDF
Kari Thynebjerg, Karin Lilius
Lærerstuderendes udvikling af autonomi
PDF
Aktuel analyse
Trine Hyllested, Bjørn Johannsen
Dyret og fremtidens (antropocæne) medborger
PDF
Kommentarer
Lene Madsen
Gymnasiespecialisering, godt på vej eller langt fra målet?
PDF
Kasper Jensen
En CAS- og undersøgelsesbaseret tilgang til differentialregning
PDF
Jette Schmidt
Udvikling af en didaktik for teknologisk dannende undervisning i naturfagene
PDF
Pernille Kaltoft
Må vi bede om en forsker til at dokumentere teknologisk dannelse og STEM på htx?
PDF
Katia Nielsen, Henriette Holmegaard
Kønnede udfordringer i folkeskolen
PDF
×
Brugernavn
*
Obligatorisk
Adgangskode
*
Obligatorisk
Har du glemt din adgangskode?
Forbliv logget ind
Login
Ingen konto?
Registrer her