Nr. 3 (2019)
Nr. 3 (2019)
Hele nummeret
PDF

Fra redaktionen

2
Fra redaktionen
PDF

Artikler

Lars Brian Krogh, Keld Nielsen, Nina Waaddegaard
21
SUN-projektet: Skolebaseret udvikling af naturfag og kapacitet i gymnasiet
PDF
Rune Hansen, Mie Engelbert Jensen
19
Udgange på undersøgende matematik
PDF
Stig Toke Gissel, Mette Hjelmborg, Bo Teglskov Kristensen, Dorte Moeskær Larsen
21
Kompetencedækning i analoge matematiksystemer til mellemtrinnet
PDF

Aktuel analyse

Niels Grønbæk, Carl Winsløw, Britta Jessen
6
Matematik B: Regningen skal betales
PDF
Maria Damlund
11
Teknologiforståelse – hvorfor og hvordan
PDF

Kommentarer

Jan Boddum Larsen
4
Engineering med vokseværk
PDF
Keld Nielsen, Martin Sillasen
7
En tiltrængt røst
PDF
Anna Hermannsen Clausen
6
Når engineering spirer nedefra
PDF
Charlotte Krog Skott, Jeppe Skott
5
Potentialer og problemer ved undersøgende matematikundervisning
PDF