Citation/Eksport
Skott, C. K., & Skott, J. (2019). Potentialer og problemer ved undersøgende matematikundervisning. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, 2019(3), 5. Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/115585
Resumé
Kommentar til Dorte Moeskær Larsen og Bent Lindhardts artikel “Undersøgende aktiviteter og ræsonnementer i matematikundervisningen på mellemtrinnet”, MONA, 2019‑1.
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Jeppe Skott, Introduktion til Paul Cobbs matematikdidaktiske arbejde , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2008)
- Charlotte Krog Skott, Thomas Kaas, Matematiklæreres planlægningspraksis og læringsmålstyret undervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2015)
- Charlotte Krog Skott, Heidi Kristiansen, Eva Rønn, Hvordan kan matematiklæreres refleksionssamtaler om undervisningspraksis karakteriseres? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2018)
- Jeppe Skott, Perspektiver på læring og undervisning i matematik og naturfag , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2020)
- Kasper Højbjerg, Charlotte Krog Skott, Ida Redder Honoré, Mette Amalie Fischer Bundgaard, Steffen Overgaard, Hvordan kan du vide det? Indskolingselevers ræsonnementer og beviser. , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2024)
- Charlotte Krog Skott, Morten Blomhøj, Thomas Kaas, Marit Schou, Læringsspor – et didaktisk begreb til at beskrive progression og sammenhæng inden for tal og algebra , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Årg. 25 Nr. 2 (2025): Nr. 2 (2025)