Nr. 1 (2024)
Nyeste
Arkiver
Indsendelser
Meddelelser
Søg
Om
Om tidsskriftet
Redaktionsgruppe
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
Registrér
Log på
Registrér
Log på
Publiceret marts 6, 2024
Nr. 1 (2024)
Hele nummeret
PDF
Fra redaktionen
Fra redaktionen
https://doi.org/10.7146/mona.vi1.143757
PDF
XML
Artikler
Kasper Højbjerg, Charlotte Krog Skott, Ida Redder Honoré, Mette Amalie Fischer Bundgaard, Steffen Overgaard
20
Hvordan kan du vide det? Indskolingselevers ræsonnementer og beviser.
https://doi.org/10.7146/mona.vi1.143758
PDF
Mie Christiansen, Dorte Stokholm, Camilla Bech Blomgreen, Niels Ejbye-Ernst
19
Børns perspektiver på science: – en undersøgelse af hvordan børn oplever science i det pædagogiske arbejde i daginstitutioner
https://doi.org/10.7146/mona.vi1.143759
PDF
Maiken Rahbek Thyssen, Christina Dahl Madsen, Birgitte Lund Nielsen
20
Skoleudvikling, synergi og meningsskabelse: – hvordan bygges videre på tidligere naturfagsprojekter?
https://doi.org/10.7146/mona.vi1.143760
PDF
Aktuel analyse
Christina Frausing Binau
15
Lad os få ryddet naturfagsprøvens børnesygdomme af vejen
https://doi.org/10.7146/mona.vi1.143761
PDF
Kommentarer
Connie Svabo, Katrine Bergkvist Bergkvist Borch
13
Æstetik i naturfag: Natur-kulturbrudflader: – og værdien af at gøre noget særligt. Eller noget andet.
https://doi.org/10.7146/mona.vi1.143762
PDF
Litteratur
Karen Bollingberg
Ny antologi giver et udvidet sprog til at undersøge og forstå science i dagtilbud
https://doi.org/10.7146/mona.vi1.143763
PDF
×
Brugernavn
*
Obligatorisk
Adgangskode
*
Obligatorisk
Har du glemt din adgangskode?
Forbliv logget ind
Login
Ingen konto?
Registrer her