Kasper Højbjerg, Charlotte Krog Scott, Ida Redder Honoré, Mette Amalie Fischer Bundgaard, Steffen Overgaard Hvordan kan du vide det? Indskolingselevers ræsonnementer og beviser. Abonnementsadgang PDF
Mie Christiansen, Dorte Stokholm, Camilla Bech Blomgreen, Niels Ejbye-Ernst Børns perspektiver på science: – en undersøgelse af hvordan børn oplever science i det pædagogiske arbejde i daginstitutioner Abonnementsadgang PDF
Maiken Rahbek Thyssen, Christina Dahl Madsen, Birgitte Lund Nielsen Skoleudvikling, synergi og meningsskabelse: – hvordan bygges videre på tidligere naturfagsprojekter? Abonnementsadgang PDF
Connie Svabo, Katrine Bergkvist Borch Æstetik i naturfag: Natur-kulturbrudflader: – og værdien af at gøre noget særligt. Eller noget andet. PDF
Karen Bollingberg Ny antologi giver et udvidet sprog til at undersøge og forstå science i dagtilbud PDF