Citation/Eksport
Nielsen, K., Sillasen, M., & Daugbjerg, P. (2017). Engineering – en uddybende kommentar til en kommentar fra Kolmos og Grunwald. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (3). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/96872
Resumé
N/AMest læste artikler af samme forfatter(e)
- Lars Domino Østergaard, Martin Sillasen, Jens Hagelskjær, Henrik Bavnhøj, Inquiry-based science education – har naturfagsundervisningen i Danmark brug for det? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2010)
- Martin Krabbe Sillasen, Peer S. Daugbjerg, Keld Nielsen, Engineering - svaret på naturfagenes udfordringer? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2017)
- Keld Nielsen, Martin K. Sillasen, Teknologisk dannelse: Hvorfor og hvad? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2020)
- Keld Nielsen, Sebastian Horst, Sammen om naturfagsstrategien , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2017)
- Lars Brian Krogh, Peer Daugbjerg, Fællesfagligheden til prøve , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2018)
- Birgitte Lund Nielsen, Birgitte Pontoppidan, Martin Sillasen, Arne Morgensen, Keld Nielsen, QUEST – et storskalaprojekt til udvikling af naturfagsundervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2013)
- Lars Brian Krogh, Alexander Secher, Johanne Fyhn Elgaard, Peer Daugbjerg, Pigerne stikker af fra drengene i karakterer til den fællesfaglige prøve , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2021)
- Keld Nielsen, Martin Sillasen, Teknologiforstyrrelse : Hvad mener Børne- og Undervisningsministeriet, når de skriver “teknologi”? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2020)
- Lars Brian Krogh, Keld Nielsen, Nina Waaddegaard, SUN-projektet: Skolebaseret udvikling af naturfag og kapacitet i gymnasiet , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2019)
- Martin K. Sillasen, Keld Nielsen, Undervisning i teknologisk dannelse i læreruddannelsens naturfag , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2021)