Citation/Eksport
Nielsen, K., Sillasen, M., & Daugbjerg, P. (2017). Engineering – en uddybende kommentar til en kommentar fra Kolmos og Grunwald. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (3). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/96872
Resumé
N/AMest læste artikler af samme forfatter(e)
- Peer Daugbjerg, Martin K. Sillasen, Hvordan skabes et godt naturfagdidaktisk laboratorium? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2019)
- Ole Goldbech, Keld Nielsen, Udsigt til bedre læreruddannelse - Erfaringer fra to udviklingsprojekter , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2015)
- Keld Nielsen, Martin Sillasen, Teknologifilosofi, modus-2 viden og et forsømmeligt ministerium , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2021)
- Keld Nielsen, Birgitte Nielsen, Delphi-studiet er en gave – nu gælder det om at bruge gaven fornuftigt , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2022)
- Peer Daugbjerg, Folkeoplysning som kvalificering af teknologisk dannelse , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2021)
- Keld Nielsen, MONA i Middelfart – konference om flere og bedre naturfagslærere , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2010)
- Martin Sillasen, Peer Daugbjerg, Hvor mange STEM-kompetencer er der - og hvilke? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2023)