Nr. 3 (2022)
Nyeste
Arkiver
Indsendelser
Meddelelser
Søg
Om
Om tidsskriftet
Redaktionsgruppe
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
Registrér
Log på
Registrér
Log på
Publiceret september 2, 2022
Nr. 3 (2022)
Hele nummeret
PDF [34MB]
Fra redaktionen
Fra Redaktionen
PDF
Artikler
Jørgen Christiansen
Naturfaglige kompetencer i grundskolen – hvilke bør der fokuseres på?
PDF
Dorte Larsen, Mette Hjelmborg, Lene Junge, John Schou, Louis Køhrsen
Fagdidaktik i praksissituationer – Learning to notice i læreruddannelsens matematikundervisning
PDF
Mark Wilson
Måling af progressioner – Evalueringsstrukturer der underbygger en læringsprogression
PDF
Aktuel analyse
Jette Schmidt, Jens Dolin
Refleksioner over naturfaglig dannelse og kompetence
PDF
Kommentarer
Lis Boysen
Legitimitet som naturfagsvejleder kræver klare rammer og efteruddannelse
PDF
Karen Bollingberg, Birgitte Damgaard
Ønsker vi reelt dygtige sciencepædagoger i dagtilbud?
PDF
Søren Hansen
Vi skal blive skarpere på hvor science kan finde indpas på pædagoguddannelsen
PDF
Lisser Ejersbo
Hvordan og hvorfor opstår der benspænd for at udvikle regnestrategier?
PDF
Mette Bundgaard
Del-helhed som grundlag for automatisering
PDF
Keld Nielsen, Birgitte Nielsen
Delphi-studiet er en gave – nu gælder det om at bruge gaven fornuftigt
PDF
Litteratur
Trine Hyllested
Et værn mod uvidenhed
PDF
Nyheder
Nyheder
PDF
×
Brugernavn
*
Obligatorisk
Adgangskode
*
Obligatorisk
Har du glemt din adgangskode?
Forbliv logget ind
Login
Ingen konto?
Registrer her