Citation/Eksport
Schmidt, J., & Dolin, J. (2022). Refleksioner over naturfaglig dannelse og kompetence. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, 22(3). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/133866
Resumé
– på baggrund af et forskerseminar
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Jan Alexis Nielsen, Jens Dolin, Evaluering mellem mestring og præstation , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2016)
- Christina Binau, Jens Dolin, Steffen Elmose, Jan Nielsen, Jette Schmidt, Kompetenceorienteret undervisning i naturfagene , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2021)
- Jens Dolin, Naturfagsdidaktiske problematikker , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2005)
- Jens Dolin, Enkeltfag eller fagintegration i naturfagene? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2018)
- Lars Krogh, Jens Dolin, Morten Petersen, De vigtigste udfordringer i det danske naturfagsdidaktiske felt , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2022)
- Jens Dolin, En rereplik , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2007)
- Sebastian Horst, Jens Dolin, Kjeld Bagger Laursen, Hanne Møller Andersen, Ole Goldbech, Tinne Hoff Kjeldsen, Matematik og naturfagene i Ny Nordisk Skole , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2012)
- Jens Dolin, Sebastian Horst, Keld Nielsen, Hvad er kvalitet i matematik- og naturfagsundervisning? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2015)
- Jette Schmidt, Udvikling af en didaktik for teknologisk dannende undervisning i naturfagene , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2021)
- Jens Dolin, Den naturfaglige evalueringskultur i folkeskolen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2008)