Nr. 4 (2018)
Nyeste
Arkiver
Indsendelser
Meddelelser
Søg
Om
Om tidsskriftet
Redaktionsgruppe
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
Registrér
Log på
Registrér
Log på
Publiceret december 4, 2018
Nr. 4 (2018)
Hele nummeret
Hele publikationen
Fra redaktionen
4-5
Fra redaktionen
pdf
Artikler
Jens Dolin
7-27
Enkeltfag eller fagintegration i naturfagene?
pdf
Lars Brian Krogh, Peer Daugbjerg
28-54
Fællesfagligheden til prøve: Udfordringer i første års implementering af den fælles prøve i naturfagene i folkeskolen
pdf
Lars Domino Østergaard, Steffen Elmose, Oline Anita Bjørkelund, Poul Ravn Stidsen
55-71
Biologi og idræt – et funktionelt kompetenceudviklende tværfagligt samarbejde?
PDF-b
Temabidrag
Christina Frausing Binau, Elzebeth Wøhlk, Nana Quistgaard
73-81
Symposium om den fælles naturfagsprøve
pdf
Peer Daugbjerg, Thorkild Pedersen, Torben Mikkelsen
82-92
Skole-virksomhedssamarbejde og den fællesfaglige undervisning
pdf
Hanne Krøyer, Jesper Munk Jensen
93-102
Integration af fysik og kemi i den naturvidenskabelige studieretning
pdf
Gry Lottrup Jyde, Julia Suhr
103-109
Matematik som redskab i den virkelige verden
pdf
Niels Anders Illemann Petersen, Thomas Kjærgaard, Anna Bruun
110-119
Internationale tværfaglige fællesskaber i undervisningen
pdf
Anne Marie Kirkeby
120-127
Naturfagsundervisningen sat i skema
pdf
René Larsen Vilsholm
128-135
Fællesfaglig undervisning med feltarbejde
pdf
Kirsten Søs Spahn, Anette Vestergaard
136-143
Matematik skal mere end at levere M'et i STEM
pdf
Katrine Skovgaard
144-149
Fælles front mod fake news og sensationsjagt
pdf
Kommentarer
Gert Hansen
151-153
Løsning?
pdf
Tomas Højgaard
154-161
Er populær matematikundervisning uambitiøs - og derfor nem?
pdf
Litteratur
Sanne Schnell Nielsen
163-166
Det fælles i naturfagene – en trædesten i et vadested
pdf
×
Brugernavn
*
Obligatorisk
Adgangskode
*
Obligatorisk
Har du glemt din adgangskode?
Forbliv logget ind
Login
Ingen konto?
Registrer her