Citation/Eksport
Nielsen, S. S. (2018). Det fælles i naturfagene – en trædesten i et vadested. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, 2018(4), 163–166. https://doi.org/10.7146/mona.v2018i4.111360
Resumé
Anmeldelse af Bodil Nielsen og Keld Nørgaard: “Det fælles i naturfagene – fra indskoling til prøve i 9. klasse”. Samfundslitteratur, 2018. 165 sider.
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Sanne Schnell Nielsen, Fælles Mål og modelleringskompetence i biologiundervisningen - forenkling nødvendiggør fortolkning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2015)
- Sanne Schnell Nielsen, Et bud på en mere procesorienteret tilgang til modeller og modellering i skolens naturfagsundervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2020)
- Claus Auning, Sanne Schnell Nielsen, Kan modellering adskilles fra undersøgelse i grundskolens naturfagsundervisning? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2020)
- Sanne Schnell Nielsen, Peter Mikael Hansen, Journal club i læreruddannelsen: erfaringer og videreudvikling , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2023)
- Sanne Schnell Nielsen, Udvikling og forankring af ny undervisningspraksis tager tid , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2015)
- Sanne Schnell Nielsen, Lars Sejersgård Jakobsen, Formative, stilladserende spørgsmål : En vej til elevernes forståelse af naturfagenes særkende og oplevelse af mestring , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2025)
