Citation/Eksport
Auning, C., & Nielsen, S. S. (2020). Kan modellering adskilles fra undersøgelse i grundskolens naturfagsundervisning?. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, 2020(4), 8. Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/122884
Resumé
Kommentar til Jørgen Løye Christiansen: “Modeller og modellering i grundskolens naturfag”. MONA, 2020‑3.
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Claus Auning, Modellering som proces i naturfagsundervisningen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2020)
- Sanne Schnell Nielsen, Fælles Mål og modelleringskompetence i biologiundervisningen - forenkling nødvendiggør fortolkning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2015)
- Sanne Schnell Nielsen, Et bud på en mere procesorienteret tilgang til modeller og modellering i skolens naturfagsundervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2020)
- Ida Guldager, Claus Auning, Mette Steiner, Hvordan påvirker naturfagslæreres undervisningstilgang elevers udvikling af undersøgelseskompetencer frem mod den fælles naturfagsprøve? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2019)
- Sanne Schnell Nielsen, Det fælles i naturfagene – en trædesten i et vadested , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2018)
- Sanne Schnell Nielsen, Udvikling og forankring af ny undervisningspraksis tager tid , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2015)
- Sanne Schnell Nielsen, Peter Mikael Hansen, Journal club i læreruddannelsen: erfaringer og videreudvikling , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2023)