Citation/Eksport
Nielsen, S. S. (2015). Udvikling og forankring af ny undervisningspraksis tager tid. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (3). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/36327
Resumé
Kommentar til artiklen Kompetencemål i praksis – hvad har vi lært af KOMPIS? i MONA, 2015(2).
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Sanne Schnell Nielsen, Fælles Mål og modelleringskompetence i biologiundervisningen - forenkling nødvendiggør fortolkning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2015)
- Sanne Schnell Nielsen, Et bud på en mere procesorienteret tilgang til modeller og modellering i skolens naturfagsundervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2020)
- Claus Auning, Sanne Schnell Nielsen, Kan modellering adskilles fra undersøgelse i grundskolens naturfagsundervisning? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2020)
- Sanne Schnell Nielsen, Det fælles i naturfagene – en trædesten i et vadested , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2018)
- Sanne Schnell Nielsen, Peter Mikael Hansen, Journal club i læreruddannelsen: erfaringer og videreudvikling , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2023)