Citation/Eksport
Højgaard, T. (2018). Er populær matematikundervisning uambitiøs - og derfor nem?. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, 2018(4), 154–161. Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/111359
Resumé
Kommentar til Tom Steffensen og Helle Østerby: “Hvorfor er matematik så populært i 7.a?”, MONA 2018‑1
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Jan Sølberg, Jeppe Bundsgaard, Tomas Højgaard, Kompetencemål i praksis – hvad har vi lært af KOMPIS? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2015)
- Marikka Andreasen, Helle Sejer Damkjær, Tomas Højgaard, MaTeam-projektet – om matematiklærerfagteam, matematiklærerkompetencer og didaktisk modellering , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2011)
- Tomas Højgaard, Nina Winther Arnt, Facilitering af kompetenceorienteret matematikundervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2021)