Kontaktperson for abonnementer E-mail: mona@ind.ku.dk For nærmere om abonnement på MONA gå til http://www.ind.ku.dk/mona/abonnement
Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
MONA
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Subscriptions
    • Indsendelser
    • Redaktionsgruppe
    • Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
    • Kontaktperson
Søg
  • Registrér
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Nr. 1 (2021)

Nr. 1 (2021)

					Se Nr. 1 (2021)
Publiceret: 2021-03-02

Hele nummeret

  • PDF [3.8 MB]

Fra redaktionen

  • Fra redaktionen

    2
    • PDF

Artikler

  • Pigerne stikker af fra drengene i karakterer til den fællesfaglige prøve

    Lars Brian Krogh, Alexander Secher, Johanne Fyhn Elgaard, Peer Daugbjerg
    21
    • PDF
  • Undervisning i teknologisk dannelse i læreruddannelsens naturfag

    Martin K. Sillasen, Keld Nielsen
    23
    • PDF
  • Facilitering af kompetenceorienteret matematikundervisning

    Tomas Højgaard, Nina Winther Arnt
    19
    • PDF

Aktuel analyse

  • Undervisning i naturvidenskab under COVID-19

    Philip Kruse Jakobsen
    9
    • PDF

Kommentarer

  • Sameksistens mellem to naturfaglige kompetencer

    Ole Goldbech
    4
    • PDF
  • Fra teknologiforståelse til informatik

    Michael E. Caspersen
    8
    • PDF
  • Medarbejdernes tid

    Thomas Ammentorp Schmidt
    3
    • PDF
  • Historien om det fælles sprog og overvejelserne om vejen dertil

    Line Gundersen Vetter
    3
    • PDF
  • Folkeoplysning som kvalificering af teknologisk dannelse

    Peer Daugbjerg
    4
    • PDF
  • Om modellering og undersøgelse – en replik

    Jørgen Løye Christiansen
    4
    • PDF

Litteratur

  • Udeskole – En brugsbog om udeskolens didaktik

    Trine Hyllested
    3
    • PDF

Abonnement

Login for at få adgang til ressourcer, der kun er for abonnenter.

Sprog

  • Dansk
  • English

Information

  • Til læsere
  • Til forfattere
  • Til bibliotekarer

ISSN Online: 2245-8948 og ISSN Print: 1604-8628

Hosted af Det Kgl. Bibliotek

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.