Citation/Eksport
Christiansen, J. L. (2021). Om modellering og undersøgelse – en replik. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, 2021(1), 4. Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/125079
Resumé
Replik til Claus Auning & Sanne Schnell Nielsen:Kan modellering adskilles fra undersøgelse i grundskolens naturfagsundervisning? MONA, 2020‑4
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Jørgen Løye Christiansen, John Andersson, Dorrit Hansen, Mari-Ann Skovlund Jensen, Lars Bo Kinnerup, Karin Marianne Lilius, Brug af modeller og modellering i udskolingens naturfagsundervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2019)
- Jørgen Løye Christiansen, Modeller og modellering i grundskolens naturfag , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2020)
- Jørgen Løye Christiansen, Karin Lilius, Kari Astrid Thynebjerg, Mari-Ann Skovlund Jensen, John Andersson, Lars Bo Kinnerup, Evaluering af modelleringsprocessen i naturfagsundervisningen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2020)
- Jørgen Løye Christiansen, Modelleringsprocessen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2020)