Nr. 4 (2019)
Nyeste
Arkiver
Indsendelser
Meddelelser
Søg
Om
Om tidsskriftet
Redaktionsgruppe
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
Registrér
Log på
Registrér
Log på
Publiceret december 5, 2019
Nr. 4 (2019)
Hele nummeret
PDF (71MB)
Fra redaktionen
3
Fra redaktionen
https://doi.org/10.7146/mona.v2019i4.117309
PDF
Artikler
Jørgen Løye Christiansen, John Andersson, Dorrit Hansen, Mari-Ann Skovlund Jensen, Lars Bo Kinnerup, Karin Marianne Lilius
20
Brug af modeller og modellering i udskolingens naturfagsundervisning
https://doi.org/10.7146/mona.v2019i4.117295
PDF
Alexander Secher, Martin Foldager Hindsholm
21
Kompetencebehov blandt naturfagslærere i grundskolen
https://doi.org/10.7146/mona.v2019i4.117296
PDF
English version - PDF
Vivi Fog Wogensen, Steffen Elmose
19
Undersøgelse af model for kompetenceløft – med fokus på naturfagslæreres udbytte
https://doi.org/10.7146/mona.v2019i4.117298
PDF
Jesper Melchjorsen, Helle Mathiasen, Pia Møller Jensen
20
Hvad skal gymnasielærere inden for sciencefagene kunne i morgen og på længere sigt?
https://doi.org/10.7146/mona.v2019i4.117300
PDF
Temabidrag
Morten Busch
10
Hverdagens naturfaglige superhelte
https://doi.org/10.7146/mona.v2019i4.117301
PDF
Aktuel analyse
Niels Kristian Petersen, Klavs Kokseby Frisdahl, Julian Bybeck Tosev, Karen Mohr Pind
14
Bliver elever bedre til matematik ved at tilføje flere emner til læreplanen?
https://doi.org/10.7146/mona.v2019i4.117302
PDF
Kommentarer
Laura Søvsø Thomasen, Henrik Kragh Sørensen
5
Observationer, eksperimenter og iagttagelser i videnskab og undervisning
https://doi.org/10.7146/mona.v2019i4.117303
PDF
Ole Kronvald, Elzebeth Wøhlk
4
STEM på tre niveauer
https://doi.org/10.7146/mona.v2019i4.117304
PDF
Jette Reuss Schmidt
4
En tiltrængt røst – igen
https://doi.org/10.7146/mona.v2019i4.117305
PDF
Else Marie Jensen
4
Matematiksystemer mellem potentiale og udfoldelse
https://doi.org/10.7146/mona.v2019i4.117306
PDF
Bent Lindhardt
8
Hvordan måler man dækningen af de matematiske kompetencer i læremidler?
https://doi.org/10.7146/mona.v2019i4.117307
PDF
Susanne Simoni Hedegård, Pernille Ulla Andersen
5
Fællesgørelsen
https://doi.org/10.7146/mona.v2019i4.117308
PDF
Nyheder
2
Nyheder
https://doi.org/10.7146/mona.v2019i4.117310
PDF
×
Brugernavn
*
Obligatorisk
Adgangskode
*
Obligatorisk
Har du glemt din adgangskode?
Forbliv logget ind
Login
Ingen konto?
Registrer her