Nr. 4 (2019)
Nyeste
Arkiver
Indsendelser
Meddelelser
Søg
Om
Om tidsskriftet
Redaktionsgruppe
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
Registrér
Log på
Registrér
Log på
Publiceret december 5, 2019
Nr. 4 (2019)
Hele nummeret
PDF (71MB)
Fra redaktionen
3
Fra redaktionen
PDF
Artikler
Jørgen Løye Christiansen, John Andersson, Dorrit Hansen, Mari-Ann Skovlund Jensen, Lars Bo Kinnerup, Karin Marianne Lilius
20
Brug af modeller og modellering i udskolingens naturfagsundervisning
PDF
Alexander Secher, Martin Foldager Hindsholm
21
Kompetencebehov blandt naturfagslærere i grundskolen
PDF
English version - PDF
Vivi Fog Wogensen, Steffen Elmose
19
Undersøgelse af model for kompetenceløft – med fokus på naturfagslæreres udbytte
PDF
Jesper Melchjorsen, Helle Mathiasen, Pia Møller Jensen
20
Hvad skal gymnasielærere inden for sciencefagene kunne i morgen og på længere sigt?
PDF
Temabidrag
Morten Busch
10
Hverdagens naturfaglige superhelte
PDF
Aktuel analyse
Niels Kristian Petersen, Klavs Kokseby Frisdahl, Julian Bybeck Tosev, Karen Mohr Pind
14
Bliver elever bedre til matematik ved at tilføje flere emner til læreplanen?
PDF
Kommentarer
Laura Søvsø Thomasen, Henrik Kragh Sørensen
5
Observationer, eksperimenter og iagttagelser i videnskab og undervisning
PDF
Ole Kronvald, Elzebeth Wøhlk
4
STEM på tre niveauer
PDF
Jette Reuss Schmidt
4
En tiltrængt røst – igen
PDF
Else Marie Jensen
4
Matematiksystemer mellem potentiale og udfoldelse
PDF
Bent Lindhardt
8
Hvordan måler man dækningen af de matematiske kompetencer i læremidler?
PDF
Susanne Simoni Hedegård, Pernille Ulla Andersen
5
Fællesgørelsen
PDF
Nyheder
2
Nyheder
PDF
×
Brugernavn
*
Obligatorisk
Adgangskode
*
Obligatorisk
Har du glemt din adgangskode?
Forbliv logget ind
Login
Ingen konto?
Registrer her