Nr. 4 (2019)
Nr. 4 (2019)
Hele nummeret
PDF (71MB)

Fra redaktionen

3
Fra redaktionen
PDF

Artikler

Jørgen Løye Christiansen, John Andersson, Dorrit Hansen, Mari-Ann Skovlund Jensen, Lars Bo Kinnerup, Karin Marianne Lilius
20
Brug af modeller og modellering i udskolingens naturfagsundervisning
PDF
Alexander Secher, Martin Foldager Hindsholm
21
Kompetencebehov blandt naturfagslærere i grundskolen
PDF English version - PDF
Vivi Fog Wogensen, Steffen Elmose
19
Undersøgelse af model for kompetenceløft – med fokus på naturfagslæreres udbytte
PDF
Jesper Melchjorsen, Helle Mathiasen, Pia Møller Jensen
20
Hvad skal gymnasielærere inden for sciencefagene kunne i morgen og på længere sigt?
PDF

Aktuel analyse

Niels Kristian Petersen, Klavs Kokseby Frisdahl, Julian Bybeck Tosev, Karen Mohr Pind
14
Bliver elever bedre til matematik ved at tilføje flere emner til læreplanen?
PDF