Resumé
Svar på Keld Nielsens og Martin Sillasens kommentar til “Hvem definerer STEM i skolen og i skoleforskningen?”, MONA, 2019‑3.
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Jette Reuss Schmidt, Hvem definerer STEM i skolen og i skoleforskning? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2019)
- Jette Reuss Schmidt, Neoliberal styring af dansk naturfagsundervisning siden årtusindeskiftet , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2017)
- Jette Reuss Schmidt, Tværfaglig undervisning i folkeskolens naturfag , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2017)
- Jette Reuss Schmidt, På sporet af magtspillet om dansk naturfagsundervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2016)
- Jette Reuss Schmidt, Professionel dømmekraft i naturfagsundervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2023)