Nr. 3 (2024)
Nyeste
Arkiver
Indsendelser
Meddelelser
Søg
Om
Om tidsskriftet
Redaktionsgruppe
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
Registrér
Log på
Registrér
Log på
Publiceret september 5, 2024
Nr. 3 (2024)
Hele nummeret
PDF
Hele publikationen
Nr. 3, 2024
https://doi.org/10.7146/mona.v24i3.149008
PDF
Fra redaktionen
Fra redaktionen
https://doi.org/10.7146/mona.v24i3.149009
PDF
Artikler
Lóa Björk Jóelsdóttir, Pernille Bødtker Sunde
17
Adaptivitet og fleksibilitet – addition og subtraktion med flercifrede tal
https://doi.org/10.7146/mona.v24i3.149010
PDF
Emilie Madeline Hersaa Nehammer, Anna Louise Eriksen, Erik Ottar Jensen
21
Udvikling af matematisk ræsonnementskompetence gennem brætspillet Othello
https://doi.org/10.7146/mona.v24i3.149011
PDF
Carl Winsløw, Katrine Fredensborg Dedenroth
18
Hvordan bruger gymnasiets matematiklærere deres uddannelse?
https://doi.org/10.7146/mona.v24i3.149012
PDF
Marianne Thomsen
18
Matematisk argumentation, geometri, gamle tekster og GeoGebra
https://doi.org/10.7146/mona.v24i3.149013
PDF
Kommentarer
Keld Conradsen, Poul Kristensen, Jette Reuss Schmidt
6
Geografi i frit fald
https://doi.org/10.7146/mona.v24i3.149014
PDF
Litteratur
Maria Møller
4
Ny bog giver et fælles sprog for og en fælles forståelse af STEM-undervisning på tværs af uddannelseskæden
https://doi.org/10.7146/mona.v24i3.149015
PDF
×
Brugernavn
*
Obligatorisk
Adgangskode
*
Obligatorisk
Har du glemt din adgangskode?
Forbliv logget ind
Login
Ingen konto?
Registrer her