Citation/Eksport
Schmidt, J. R. (2016). På sporet af magtspillet om dansk naturfagsundervisning. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/36378
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Jette Reuss Schmidt, Hvem definerer STEM i skolen og i skoleforskning? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2019)
- Jette Reuss Schmidt, Neoliberal styring af dansk naturfagsundervisning siden årtusindeskiftet , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2017)
- Jette Reuss Schmidt, Tværfaglig undervisning i folkeskolens naturfag , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2017)
- Jette Reuss Schmidt, En tiltrængt røst – igen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2019)
- Jette Reuss Schmidt, Professionel dømmekraft i naturfagsundervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2023)