Citation/Eksport
Kronvald, O., & Wøhlk, E. (2019). STEM på tre niveauer. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, 2019(4), 4. Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/117304
Resumé
Kommentar til Jette Reus Schmidt: “Hvem definerer STEM i skolen og i skoleforskning”, MONA 2019‑2.
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Birgitte Nielsen, Elzebeth Wøhlk, Ole Kronvald, Ledelse af naturfaglig kulturudvikling , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2022)
- Elzebeth Wøhlk, Ole Kronvald, Heiko Buch-Illing, Naturfagskompasset som middel til udvikling af kommunale naturfaglige kulturer , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2018)
- Elzebeth Wøhlk, Anette Sønderup, De første erfaringer med den fælles prøve i biologi, fysik/kemi og geografi , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2016)
- Elzebeth Wøhlk, Tværfaglighed og sammenhæng , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2017)
- Ole Kronvald, Heiko Buch-Illing, Kommunernes naturfagsindsatser er forskellige og unikke , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2018)
- Christina Frausing Binau, Elzebeth Wøhlk, Nana Quistgaard, Symposium om den fælles naturfagsprøve , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2018)
- Martin Krabbe Sillasen, Ole Kronvald, Erland Andersen, Det gik så galt som frygtet! , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2007)