Citation/Eksport
Sillasen, M. K., Kronvald, O., & Andersen, E. (2017). Det gik så galt som frygtet!. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (4). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/36571
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Martin Krabbe Sillasen, Peer S. Daugbjerg, Keld Nielsen, Engineering - svaret på naturfagenes udfordringer? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2017)
- Arne Mogensen, Birgitte Lund Nielsen, Martin Krabbe Sillasen, Processer der forandrer - fagteamsamarbejde efter QUEST-modellen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2015)
- Birgitte Nielsen, Elzebeth Wøhlk, Ole Kronvald, Ledelse af naturfaglig kulturudvikling , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2022)
- Elzebeth Wøhlk, Ole Kronvald, Heiko Buch-Illing, Naturfagskompasset som middel til udvikling af kommunale naturfaglige kulturer , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2018)
- Martin Krabbe Sillasen, Paola Valero, Søren Chr. Sørensen, Læreres vilkår for at udvikle en naturfaglig kultur omkring natur/teknik , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2010)
- Ole Kronvald, Elzebeth Wøhlk, STEM på tre niveauer , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2019)
- Erland Andersen, Kurt Lorentzen, Arbejdet med fysik/kemiprøven , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2006)
- Martin Krabbe Sillasen, Ph.d.-afhandlinger: Forandringsprocesser i netværk af sociale naturfaglige praksisser , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2014)
- Ole Kronvald, Heiko Buch-Illing, Kommunernes naturfagsindsatser er forskellige og unikke , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2018)