Citation/Eksport
Sillasen, M. K. (2014). Ph.d.-afhandlinger: Forandringsprocesser i netværk af sociale naturfaglige praksisser. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (3). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/36275
Resumé
en socio-kulturel-politisk analyse af natur/teknik-læreres professionelle udvikling i uddannelsesreformer.Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Martin Krabbe Sillasen, Peer S. Daugbjerg, Keld Nielsen, Engineering - svaret på naturfagenes udfordringer? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2017)
- Arne Mogensen, Birgitte Lund Nielsen, Martin Krabbe Sillasen, Processer der forandrer - fagteamsamarbejde efter QUEST-modellen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2015)
- Martin Krabbe Sillasen, Paola Valero, Søren Chr. Sørensen, Læreres vilkår for at udvikle en naturfaglig kultur omkring natur/teknik , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2010)
- Martin Krabbe Sillasen, Ole Kronvald, Erland Andersen, Det gik så galt som frygtet! , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2007)