Nr. 2 (2023)
Nr. 2 (2023)
Hele nummeret
PDF

Artikler

Mette Fredslund Andersen, Louise Laursen Falkenberg, Stine Thygesen, Hilde Ulvseth, Maria Christina Secher Schmidt
21
Systematiseret klassekammerathjælp i natur/teknologi: - En materiel-dialogisk tilgang
PDF
Tekla Canger, Lise Aagaard Kaas
15
Kønnede narrativer i engineering‑undervisning
PDF
Steffen Elmose
19
Naturfagskapital hos naturfagslærere: – et teori- og metodeudviklingsstudie
PDF

Kommentarer

Jens Højgaard Jensen
5
Når midlet bliver et mål i sig selv
PDF
Gitte Miller Balslev, Ivar Lykke Ørnby, Jens Juulsgaard Larsen, Kia Wied, Martin Krabbe Sillasen
6
Delphi-undersøgelsen er måske ikke svar på alt, men en god rettesnor for Naturfagsakademiets arbejde
PDF