Citation/Eksport
Binau, C. F., Wøhlk, E., & Quistgaard, N. (2018). Symposium om den fælles naturfagsprøve. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, 2018(4), 73–81. Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/111336
Resumé
Nedenstående dialogiske indslag har til formål at bringe perspektiver fra Astras “Symposium om erfaringer fra den fælles naturfagsprøve” på Big Bang-konferencen 2018 frem til MONAs læsere.
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Nana Quistgaard, Oplevelsen og udbyttet af skolebesøg på teknik- og naturvidenskabscenter , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2006)
- Nana Quistgaard, Autentiske spørgsmål kan skabe ægte engageret dialog på naturhistoriske museer , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2010)
- Christina Frausing Binau, Fælles prøve som katalysator for fællesfaglig undervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2016)
- Julie Koch Sheard, Nana Quistgaard, Robert R. Dunn, Anders P. Tøttrup, Citizen science engagerer børn i naturvidenskab , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2018)
- Birgitte Nielsen, Elzebeth Wøhlk, Ole Kronvald, Ledelse af naturfaglig kulturudvikling , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2022)
- Elzebeth Wøhlk, Ole Kronvald, Heiko Buch-Illing, Naturfagskompasset som middel til udvikling af kommunale naturfaglige kulturer , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2018)
- Christina Frausing Binau, Naturfagslærernes tid er en mistelten der skal tages i ed , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2020)
- Lars Domino Østergaard, Nana Quistgaard, Niels Bonderup Dohn, Lene Østergaard Johansen, Steffen Elmose, Jan Sølberg, Trine Hyllested, Tomas Højgaard Jensen, Ph.d.-afhandlinger , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2007)
- Christina Frausing Binau, Dorte Salomonsen, Redskab til analyse af integreret naturfag , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2019)
- Ole Kronvald, Elzebeth Wøhlk, STEM på tre niveauer , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2019)