Citation/Eksport
Quistgaard, N. (2008). Praktisk arbejde - et vigtigt element i erkendelsesprocessen. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (4). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/36633
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Nana Quistgaard, Oplevelsen og udbyttet af skolebesøg på teknik- og naturvidenskabscenter , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2006)
- Nana Quistgaard, Autentiske spørgsmål kan skabe ægte engageret dialog på naturhistoriske museer , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2010)
- Julie Koch Sheard, Nana Quistgaard, Robert R. Dunn, Anders P. Tøttrup, Citizen science engagerer børn i naturvidenskab , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2018)
- Lars Domino Østergaard, Nana Quistgaard, Niels Bonderup Dohn, Lene Østergaard Johansen, Steffen Elmose, Jan Sølberg, Trine Hyllested, Tomas Højgaard Jensen, Ph.d.-afhandlinger , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2007)
- Sune Olander Rasmussen, Dorte Elisabeth Rasmussen, Nana Quistgaard, Øget læringsudbytte gennem forbedret forberedelse og højere aktivitetsniveau i et klimafysikkursus på universitetsniveau , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2017)
- Christina Frausing Binau, Elzebeth Wøhlk, Nana Quistgaard, Symposium om den fælles naturfagsprøve , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2018)
- Nana Quistgaard, Vov dialogen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2019)