Resumé
Kommentar til Therese Malene Nielsen: “Sokratiske samtaler i naturfagsundervisningen”, MONA 2019‑1.
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Nana Quistgaard, Oplevelsen og udbyttet af skolebesøg på teknik- og naturvidenskabscenter , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2006)
- Nana Quistgaard, Autentiske spørgsmål kan skabe ægte engageret dialog på naturhistoriske museer , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2010)
- Julie Koch Sheard, Nana Quistgaard, Robert R. Dunn, Anders P. Tøttrup, Citizen science engagerer børn i naturvidenskab , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2018)
- Lars Domino Østergaard, Nana Quistgaard, Niels Bonderup Dohn, Lene Østergaard Johansen, Steffen Elmose, Jan Sølberg, Trine Hyllested, Tomas Højgaard Jensen, Ph.d.-afhandlinger , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2007)
- Sune Olander Rasmussen, Dorte Elisabeth Rasmussen, Nana Quistgaard, Øget læringsudbytte gennem forbedret forberedelse og højere aktivitetsniveau i et klimafysikkursus på universitetsniveau , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2017)
- Nana Quistgaard, Praktisk arbejde - et vigtigt element i erkendelsesprocessen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2008)
- Christina Frausing Binau, Elzebeth Wøhlk, Nana Quistgaard, Symposium om den fælles naturfagsprøve , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2018)