Citation/Eksport
Østergaard, L. D., Quistgaard, N., Dohn, N. B., Johansen, L. Østergaard, Elmose, S., Sølberg, J., Hyllested, T., & Jensen, T. H. (2017). Ph.d.-afhandlinger. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (4). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/36575
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Lars Domino Østergaard, Martin Sillasen, Jens Hagelskjær, Henrik Bavnhøj, Inquiry-based science education – har naturfagsundervisningen i Danmark brug for det? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2010)
- Tomas Højgaard Jensen, Modellering versus problemløsning – om kompetencebeskrivelser som kommunikationsværktøj , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2009)
- Jan Sølberg, To metaforer for læring og kompetenceorienteret undervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2020)
- Ane Jensen, Jan Sølberg, Hvad kan vi lære af Sciencekommune- projektet? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2012)
- Steffen Elmose, Naturfaglig kompetence i ministeriets udlægning Kan læreren bruge begrebet som målkategori? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2018)
- Nana Quistgaard, Oplevelsen og udbyttet af skolebesøg på teknik- og naturvidenskabscenter , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2006)
- Niels Bonderup Dohn, Elevers interesse i naturfag – et didaktisk perspektiv , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2007)
- Nana Quistgaard, Autentiske spørgsmål kan skabe ægte engageret dialog på naturhistoriske museer , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2010)
- Steffen Elmose, Naturfaglige kompetencer - til gavn for hvem? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2007)
- Lars Domino Østergaard, Steffen Elmose, Oline Anita Bjørkelund, Poul Ravn Stidsen, Biologi og idræt – et funktionelt kompetenceudviklende tværfagligt samarbejde? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2018)