Citation/Eksport
Østergaard, L. D., Quistgaard, N., Dohn, N. B., Johansen, L. Østergaard, Elmose, S., Sølberg, J., Hyllested, T., & Jensen, T. H. (2017). Ph.d.-afhandlinger. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (4). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/36575
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Nana Quistgaard, Praktisk arbejde - et vigtigt element i erkendelsesprocessen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2008)
- Christina Frausing Binau, Elzebeth Wøhlk, Nana Quistgaard, Symposium om den fælles naturfagsprøve , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2018)
- Steffen Elmose, Forenklede Fælles Mål i naturfagene – kan lærerne bruge dem? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2016)
- Nana Quistgaard, Vov dialogen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2019)
- Jan Sølberg, Overser vi de mest oplagte udfordringer? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2022)
- Trine Hyllested, Et værn mod uvidenhed , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2022)
- Trine Hyllested, Naturfaglige stjernefrø , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2016)
- Steffen Elmose, Efteruddannelsesprojektet fra Vordingborg , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2008)
- Trine Hyllested, God introduktionsbog til natur/teknik-lærere , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2008)