Citation/Eksport
Sølberg, J. (2022). Overser vi de mest oplagte udfordringer?. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, 22(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/131927
Resumé
Kommentar til Karin Lilius og Kari Thynebjerg, Målet er kompetenceorienteret matematik- og naturfagsundervisning i grundskolen – hvad er midlet? MONA,
2021-4.
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Jan Sølberg, To metaforer for læring og kompetenceorienteret undervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2020)
- Ane Jensen, Jan Sølberg, Hvad kan vi lære af Sciencekommune- projektet? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2012)
- Jan Sølberg, Jeppe Bundsgaard, Tomas Højgaard, Kompetencemål i praksis – hvad har vi lært af KOMPIS? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2015)
- Nina Waaddegaard, Jan Sølberg, Hvad ved vi om indsatser inden for engineering i den danske grundskole gennem de sidste 10 år? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2019)
- Thomas Højgaard, Jan Sølberg, Jeppe Bundsgaard, Steffen Elmose, kompetencemål i praksis – foranalysen bag projektet kOMPIS , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2010)
- Jan Sølberg, Den lokale naturfaglige kultur - et fokus for udvikling , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2006)
- Lars Domino Østergaard, Nana Quistgaard, Niels Bonderup Dohn, Lene Østergaard Johansen, Steffen Elmose, Jan Sølberg, Trine Hyllested, Tomas Højgaard Jensen, Ph.d.-afhandlinger , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2007)