Citation/Eksport
Østergaard, L. D., Quistgaard, N., Dohn, N. B., Johansen, L. Østergaard, Elmose, S., Sølberg, J., Hyllested, T., & Jensen, T. H. (2017). Ph.d.-afhandlinger. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (4). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/36575
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Jan Sølberg, Jeppe Bundsgaard, Tomas Højgaard, Kompetencemål i praksis – hvad har vi lært af KOMPIS? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2015)
- Christina Binau, Jens Dolin, Steffen Elmose, Jan Nielsen, Jette Schmidt, Kompetenceorienteret undervisning i naturfagene , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2021)
- Julie Koch Sheard, Nana Quistgaard, Robert R. Dunn, Anders P. Tøttrup, Citizen science engagerer børn i naturvidenskab , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2018)
- Trine Hyllested, Når skolen tages ud af skolen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2007)
- Lars Domino Østergaard, "Det lyder interessant... lad os prøve det!" - et spørgsmål om motivation , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2007)
- Steffen Elmose, Hvordan ser en kompetence ud? - Evaluering af modelleringskompetencen i natur/ teknik-undervisningen – et CAND-projekt , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2010)
- Nina Waaddegaard, Jan Sølberg, Hvad ved vi om indsatser inden for engineering i den danske grundskole gennem de sidste 10 år? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2019)
- Morten Blomhøj, Tomas Højgaard Jensen, SOS-projektet – didaktisk modellering af et sammenhængsproblem , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2007)
- Lars Domino Østergaard, Naturfag for de yngste - et aktionsforskningsprojekt i Nordjylland , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2008)
- Thomas Højgaard, Jan Sølberg, Jeppe Bundsgaard, Steffen Elmose, kompetencemål i praksis – foranalysen bag projektet kOMPIS , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2010)