Citation/Eksport
Østergaard, L. D., Quistgaard, N., Dohn, N. B., Johansen, L. Østergaard, Elmose, S., Sølberg, J., … Jensen, T. H. (2017). Ph.d.-afhandlinger. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (4). https://doi.org/10.7146/mona.v0i4.36575
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Niels Bonderup Dohn, Naturfagsmaraton: et (interesseskabende?) forløb i natur/teknik , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2014)
- Trine Hyllested, At gribe og begribe sin omverden , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2010)
- Steffen Elmose, Lene Beck Mikkelsen, Naturfagene i den nye læreruddannelse? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2013)
- Trine Hyllested, Hvordan får vi flere naturfaglige stjernefrø , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2019)
- Trine Hyllested, Tag fagene med ud , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2015)
- Trine Hyllested, Det ustyrlige friluftsliv , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2009)
- Niels Bonderup Dohn, Om at måle elevers interesse – operationaliseringens svære kunst , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2012)
- Christina Frausing Binau, Elzebeth Wøhlk, Nana Quistgaard, Symposium om den fælles naturfagsprøve , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2018)
- Sune Olander Rasmussen, Dorte Elisabeth Rasmussen, Nana Quistgaard, Øget læringsudbytte gennem forbedret forberedelse og højere aktivitetsniveau i et klimafysikkursus på universitetsniveau , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2017)
- Trine Hyllested, Hvad er autentisk? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2014)
