Citation/Eksport
Østergaard, L. D., Quistgaard, N., Dohn, N. B., Johansen, L. Østergaard, Elmose, S., Sølberg, J., Hyllested, T., & Jensen, T. H. (2017). Ph.d.-afhandlinger. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (4). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/36575
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Trine Hyllested, At gribe og begribe sin omverden , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2010)
- Niels Bonderup Dohn, Om at måle elevers interesse – operationaliseringens svære kunst , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2012)
- Steffen Elmose, Naturfagskapital hos naturfagslærere , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2023)
- Steffen Elmose, Lene Beck Mikkelsen, Naturfagene i den nye læreruddannelse? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2013)
- Trine Hyllested, Hvordan får vi flere naturfaglige stjernefrø , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2019)
- Sune Olander Rasmussen, Dorte Elisabeth Rasmussen, Nana Quistgaard, Øget læringsudbytte gennem forbedret forberedelse og højere aktivitetsniveau i et klimafysikkursus på universitetsniveau , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2017)
- Lars Domino Østergaard, Med videnskaben på tur – Dansk Naturvidenskabsfestival 2012 - Hvor motiverende er det at høre foredrag om lyn og torden? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2014)
- Trine Hyllested, Tag fagene med ud , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2015)
- Trine Hyllested, Hvad er autentisk? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2014)
- Trine Hyllested, Det ustyrlige friluftsliv , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2009)