Citation/Eksport
Dohn, N. B. (2013). Om at måle elevers interesse – operationaliseringens svære kunst. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (3). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/35982
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Niels Bonderup Dohn, Elevers interesse i naturfag – et didaktisk perspektiv , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2007)
- Karsten Ølgaard Madsen, Niels Bonderup Dohn, Elevers interesse under ekskursion til et rensningsanlæg , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2018)
- Niels Bonderup Dohn, Narrativer kan være effektfulde – brugt rigtigt , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2009)
- Niels Bonderup Dohn, Naturfagsmaraton: et (interesseskabende?) forløb i natur/teknik , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2014)
- Lars Domino Østergaard, Nana Quistgaard, Niels Bonderup Dohn, Lene Østergaard Johansen, Steffen Elmose, Jan Sølberg, Trine Hyllested, Tomas Højgaard Jensen, Ph.d.-afhandlinger , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2007)