Citation/Eksport
Daugbjerg, P. (2021). Folkeoplysning som kvalificering af teknologisk dannelse. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, 2021(1), 4. Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/125078
Resumé
Kommentar til Nielsen og Sillasen: “Teknologisk dannelse: Hvorfor og hvad?” i MONA. 2020‑4.
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Lars Brian Krogh, Peer Daugbjerg, Fællesfagligheden til prøve , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2018)
- Lars Brian Krogh, Alexander Secher, Johanne Fyhn Elgaard, Peer Daugbjerg, Pigerne stikker af fra drengene i karakterer til den fællesfaglige prøve , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2021)
- Pernille Ulla Andersen, Harald Brandt, Lars Brian Krogh, Martin Sillasen, Peer Daugbjerg, Udvikling af modelleringskompetence i læreruddannelsen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2020)
- Peer Daugbjerg, Thorkild Pedersen, Torben Mikkelsen, Skole-virksomhedssamarbejde og den fællesfaglige undervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2018)
- Lars Krogh, Pernille Andersen, Harald Brandt, Peer Daugbjerg, Martin Sillasen, Lærerstuderendes undervisning i modeller og modellering i praktikken – handlinger og udfordringer i et PCK-perspektiv , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2021)
- Keld Nielsen, Martin Sillasen, Peer Daugbjerg, Engineering – en uddybende kommentar til en kommentar fra Kolmos og Grunwald , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2017)
- Lars Krogh, Peer Daugbjerg, Evaluering af fællesfaglig problemløsning – med afsæt i en netbaseret SSI-case , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2021)
- Peer Daugbjerg, Martin K. Sillasen, Hvordan skabes et godt naturfagdidaktisk laboratorium? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2019)
- Martin Sillasen, Peer Daugbjerg, Hvor mange STEM-kompetencer er der - og hvilke? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2023)